Jump to content
Acne.org
Search In
Find results that contain...
Find results in...

ICY(@^-^@)

Member
  • Total Reviews

    0
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ICY(@^-^@)

  1. Good Luck on your accutane course,hope everything works out at the end for you
  2. I been struggleling with a covered with pimple chest since age 13 so I feel you..But Wow thats a great process,theres no sign of scarring either,congrats!
  3. Hey good Luck on your treatment with Accutane Did you ate something maybe your were allergic too?Since I saw your first picture were you said it was just 3 months ago your face was pretty clear,dont worry accu will only make it better
  4. Aww so purty pic Zhyt i remember how nice my zkin waz in lazt yearz picz damn it i wizh i kould have it back Goood luck on yur tane course <3
  5. Wow really nice results your face has nothing on it(acne) ol.Umm so did you get red marks or scars when on tane but then faded?kause you have no signs of ever having pimples now which is a good thing
  6. WOW Your skin looks AWSOME!! CONGRATZ Hope the scars keep dissapearing can you post some more pics Thanx
  7. have to say I LOve your litle OMG avi lol so cute and hella funny =]

    1. your so pretty and you look like a really nice person to hagn round with hehe Anyways Good Luck on your Accutane course
    2. Hi,Well I have acne problems on my face back n chest,So my derm put me on DOXYCYCL HYC 100MG TAB twice a day and wash my whole face with BENZOYL PER WASH 10%LIQ twice day and CLINDAMYCIN PHOSPHATE GEL USP 1% after that but just on the spots.Have any of you been on this regimen?Well I started today but i dont think it was a good start since I vomited the pill back after 30 or 1 hour of taking it lol but I think it had something to do with me feeling woozy when I woke up cause the heater was too
    3. HEY Bella hope your doing good on your course on tane Well yeah Ive been feeling how you been feeling bout acne so your not alone lol <3
    4. My dermatologist prescribe me DOXYCYCL HYC 100MG TAB to take twice a day and to go with it he prescribe me BEZOYL PER WASH 10%LIQ for washing my face twice a day and GLINDAMYCIN PHOSPHATE GEL USP 1% to put on last after washing my face.I started today with my first pill so hopes it gets my acne control tyll the next check up wit doc I'll be on DEC 17 .I'll keep yall up to date and prob get some pics uploded since suposely my mom was gonna buy a webcam since someone stole from me my digicam =/ lo
    5. My dermatologist prescribe me DOXYCYCL HYC 100MG TAB to take twice a day and to go with it he prescribe me BEZOYL PER WASH 10%LIQ for washing my face twice a day and GLINDAMYCIN PHOSPHATE GEL USP 1% to put on last after washing my face.I started today with my first pill so hopes it gets my acne control tyll the next check up wit doc I'll be on DEC 17 .I'll keep yall up to date and prob get some pics uploded since suposely my mom was gonna buy a webcam since someone stole from me my digicam =/ lo
    6. Hi good luck on your time on tane. keep posting to see how you keep improving ttyl.
    7. Hi thanx for answering my Q lol tomorrow I have the appointment ahh Im scared well not really just antious of whats gonna happen lol anyways I saw your picture and I have my skin worse than yours so I just wanna get on accutane cause Im sick and tired of depending on a product that doesnt work just wastes time and money xD So lets see what happenz tomorrow ahhh =/
    8. looks really purty so im guessing thats yur halloween costume?xD Anyways how many mg where you on and for how long?Its cause I gonna make an appointment wit the derm and im tryna see how much my mom gonna pay lol
    9. Hi Thank You for giving me some info about accutane really apreciate it and yeah iam aware of the side effects that accutane can give you.So Im gonna set an appointment with a dermatologist maybe next week or 2 weeks from now to see if her can prescribe me accutane I'll be really hapy if he does and looking forward to it.Thanx again ICY
    10. Dont worry your skin will be back to normal and you'll be as pretty even better cause you went threw the ups and downs of accutane and you'll be the loud talkalibe girl you use to be
    11. Your really good with make upIt looks like if you dont have any marks Wish I could be as good with it too and too stay alot of time and not get all oily after a few hours n apply it back lol
    12. Yeah well i think your allergic to penicill but you might already know that lol.When I was little I had a fever and my grandma and I went to the doctor to get a shot of penicill so I'll get better and then next day I woke up I went to the bathroom and under my bellybutton where your underwear should be I had kinda spots like that I was like WTF but I was like 7 years old so didnt know what it was.Found out I was allergic to it...Hope I'll never come across taking penicillin again Other than
    13. Hi im ICY lol and i was wondering about accutane.I really want to get on it but i dont know if the dermatologist will give me a prescription.I have been having acne problems for the past 11 months its mainly cause i've have been feeling really down about a few things...But yeah I had skin problems since 13-14 till now im gonna be 17.But I had'nt been that bad tyll now.I have tryed proactiv clerasil neutrogena murad mary kay acne free products some of them help but im sick and tyred of dealing wi
    14. thats a very cool pic lol and your skin its really nice
    15. your eyes are so gorgeous and your skin is wonderful =)
    16. WOW your so beutyful and your skin its awsome now gotta love it lol
    17. WOW your skin is awsome!! and your teeth are OMG
    ×