Jump to content
Acne.org
Search In
Find results that contain...
Find results in...

*mike*

Veteran Member
  • Posts

    117
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

1 Follower

  1. I was once called a spotty c*nt, before one of the guys punched me in the face... in the centre of town on a friday night. Made me feel really good and I couldn't eat for days after with my fucked up jaw.
  2. Yeah man, this is true. I got my first girlfriend at the age of 20 and she is beautiful. For years people would tease me for the way I looked and I still think I'm butt ugly, but she obviously likes something about me. Fuck it, I'm ugly and I know it, but I don't care anymore.
  3. Hahaha! I bet I can change your mind! But you're not gonna see a pic of me anytime soon!
  4. Yeah, I've noticed how many really good looking people are on here, but I really did get beaten with the ugly stick.
  5. Fuck you, I was pissing about. Relax a little. If that is her in her pic then I don't think she's ugly. I think she is very pretty actually.
  6. It's hard to feel positive when you've been rejected time and again.
  7. I bet if you looked at the two groups, virgins and non-virgins, the non-virgins would be FAR better looking. No matter what anyone says, looks mean so so much when it comes to sex and relationships.
  8. Damn, that sounds just like me. I'm 20 now, almost 21 and I'm still a virgin. I'm not religious in any way it's just I've never really been offered it. Girls have never shown an interest in me and I feel so unwanted. On one hand I think that because I've waited so long now I ight as well wait a little longer andhave sex with a nice girl who I like. But, on the other hand I kind of want to just get rid of this status I have. It's like a massive weight on my shoulders that needs to be lift
  9. Does anyone else feel a little hard done by in life? I don't want to come across all miserable but I kind of feel like I wasn't really given a fair shot at life. I was looking through some photos on facebook that included myself and I realised just what an ugly person I really am. I was repulsed by my self. Disgusted. When I look at other people, my friends, they're not all perfect but they all have good features. Then I look at myself and I try to find something good but I honestly can't
  10. You worry about being too good looking? I feel for you, I really do
  11. Yeah I don't buy into this inner-beauty shit either. All I ever get told is that I have a great personality and that that is what matters. When really everybody knows that is utter bollocks. No girl looks at a guy in a bar and thinks to herself, "hmmm that guy is ugly but I'll go over and chat to him to see if he's a nice person." Fact is, if you're not good looking you're at a major disadvantage when it comes to the opposite sex. I never ever get attention from girls when I go out but my
  12. I'm not embarrassed, I just feel a bit depressed when I keep having to see her and I know nothing can happen between us. I go out fairly often to the pub or to play pool or whatever. I admit my confidence is pretty low and my picking up skills are awful. Women just don't like me as more than a friend. I'm just not good looking enough to get a girl.
×