Jump to content
Acne.org
Search In
Find results that contain...
Find results in...

ahya

Member
  • Total Reviews

    0
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ahya

  • Rank
    Junior Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    California
  1. oh checked NeoStrata, it kinda cost alot but its kinda worth a try, i might try it if i have 38$? =/ some guy said he bought it for 18$? i wonder where though =/ i bought mine for 5$ whe did you buy yours? ._. please do tell
  2. ahya

    Masturbation = Oily Face

    i have an EXTREME oily skin! lol SUPER OILY you can use it for cooking(quantity).... and i have no idea what to use to reduce.... tried alot, NONE worked,,,
  3. oh checked NeoStrata, it kinda cost alot but its kinda worth a try, i might try it if i have 38$? =/ some guy said he bought it for 18$? i wonder where though =/
  4. ahya

    Masturbation = Oily Face

    Lillie, maybe yours is the opposite :o LOL, i was just thinking that as i hit the post button :lol: i think its all about sleep lol, i kinda agree with you btw, lol
  5. well ,thanks alot...i use it every night and in the morning after cleansing...its very moisturizing so i dont need any other moisturizer ...and sorry i dont use any bp or ther medication so i dont knw anything about applying it before or after bp but if u want to use moisturizer u can apply moisturizer after AHA... ok, also i read that it gives you a sunburn? i play alot of tennis and does that mean i dont have to put it in the morning or noon? cuz i play tennis around 8-10am or 3-5pm. and
  6. ahya

    Masturbation = Oily Face

    Lillie, maybe yours is the opposite :o
  7. well ,thanks alot...i use it every night and in the morning after cleansing...its very moisturizing so i dont need any other moisturizer ...and sorry i dont use any bp or ther medication so i dont knw anything about applying it before or after bp but if u want to use moisturizer u can apply moisturizer after AHA... ok, also i read that it gives you a sunburn? i play alot of tennis and does that mean i dont have to put it in the morning or noon? cuz i play tennis around 8-10am or 3-5pm. and
  8. so youve been rolling for 2 months? how much did it cost you so far? thnx for reply
  9. ACID you mean Alpha Hydroxy Acid? btw thax for replying
  10. no1 even replied, is anyone even here? this is like 8 months ago..... =/
  11. first, grats on getting married and white heads! um, i started using dans BP Nov.2010, and i just ordered the AHA YESTERDAY! and i just wanna ask when and how to use it? like in between the BP and moisturizer? oh also, what skin type are you and what moisturizer are you using? P.S i have a VERY oily skin and i havent found the best moisturizer =/ i still keep using Dan's BP thought, i have alot of scars and red marks =/ so depreeessing =[ ty and Grats Again! :]
  12. hi guys, first of all, im clear and now im dealing with red marks left from acne and i believe i have "BOXCAR scar"(i researched the types) and now i wanna know what can cure or reduce them, i read reviews that EMU oil and deffirin .3% can but im not sure which one i should go, and im still on the regimen(1.Cetaphil 2.acne.org Treatment 3.Alba Moisturizer) My question is again "how do i heal or reduce my boxcar scars" and also i want you to know i have oily skin =[ so which one do you prefer fr
  13. ok so my skin is pretty clear! i have 1 or 2 pimples in like 1 weekand it controlled all my pimples before BUT i HAVE ALOT OF RED MARKS and how do i stop it? i mean do i have to keep doing this to keep clear? :/ btw why is it that after i put moisturizer and after 30mins-5 hours, my face gets really! oily =[ p.s. i dont use AHA, only cleanser-BP(dan's BP works on my skin)-moisturizer(alba)
  14. are you a guy? if so, i assume its from shaving?
  15. hi i just wanna ask if any of you ever used PURPOSE and if its good for oily skin,, i searched it and someone said its good for oily skin so i just wanna ask people here and hoping for some answers and THEIR EXPERIENCE using PURPOSE if ever they did..
×