Jump to content
Acne.org
Search In
Find results that contain...
Find results in...

me again..

one of my better photos

    From the album:

    Adam's Album 2004-to Now

    • 56 pictures
    • 0 comments
    • 503 image comments

    Photo Information for me again..


    Recommended Comments

    u look good adam but i prefear tons the old hair style (btw im a boy so maybe ask a girl better :dance: )

    this hair style: http://www.acne.org/messageboard/index.php...si&img=6748

    maybe but i think i look much neater with this do or with my hair shorter then that... oppinions are welcome tho :|

    hmm i think it'd be cool like kinda straight up but messy a bit?

    im not sure what you mean the man whos fun

    Share this comment


    Link to comment

    your scars are not deep adam. this is good. something like isolagen is going to make you look like I think you want to look. Ok so its like £3000. BUT being young and with no kids, wife to support etc it doesn't have to be an impossible dream. just giving some advice

    Share this comment


    Link to comment

    i love the new hair adam!

    hair looks awesome man

    and your skin looks great too :|

    thx tho it isnt really much diffrent

    your scars are not deep adam. this is good. something like isolagen is going to make you look like I think you want to look. Ok so its like £3000. BUT being young and with no kids, wife to support etc it doesn't have to be an impossible dream. just giving some advice

    exactly :dance: there deeper then what they appear on photos, its difficalt to get decent pictures of them tbh. I have to pay for uni and all that soo i dont have any spare cash to speak of to do anythin.

    Share this comment


    Link to comment

    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

    ×