Jump to content
Acne.org
Search In
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Jeg fandt ACV i SuperBest, men der var honning i, så jeg er ikke sikker på det dur.

Hmm.. Ville helst have den rent.

Jeg fandt en økologisk ACV i min lokale Kvickly. Men prøv Føtex, de burde have Heidelberg Æble Cider Eddike, som er 6%

Cool!!

(Oprindelige spørgsmål var, om man kunne betale med Visa Electron her på siden.)

SÅ! Jeg tog chancen, og prøvede med mit eget kort - det kan godt lade sig gøre, så nu har jeg bestilt en cleanser og en BP :cool:

Kan ikke vente til det kommer! :D

Jeg tog godt nok den lange bestillingstid, for man kan jo lige så godt holde sig lidt i den billigere ende :P

Desuden skal jeg jo også lige have brugt de resterende produkter :P

(Oprindelige sp?嬠var, om man kunne betale med Visa Electron her p堳iden.)

SŦ#33; Jeg tog chancen, og pr? med mit eget kort - det kan godt lade sig g?s堮u har jeg bestilt en cleanser og en BP :cool:

Kan ikke vente til det kommer! :D

Jeg tog godt nok den lange bestillingstid, for man kan jo lige så §odt holde sig lidt i den billigere ende :P

Desuden skal jeg jo også ¬ige have brugt de resterende produkter :P

Selv den "lange vente tid" er ret hurtig - en cleaser tager ca en uge, en BP tager alt fra et par dage til en uge, det kan selvfølgelig sommetider tage længere tid.

Edit: hold os endelig opdateret angående din pakke og om du skulle betale told/moms.

Mvh

Hej nogen der kender the body shop serien??

jeg har i den tid jeg har brugt Dan's bp2,5 (lidt over en uge) brugt deres "mattifying moisture gel", og det er gået lidt op og ned som det gør den første uge, men så vidt jeg kan se her på siden virker BP og tea tree olie ikke så godt sammen.

Nej jeg har ikke prøvet Body Shop serien- Men jeg kan synes bestemt ikke det er en god ide at blande BP og Tea Tree Oil... Har prøvet det og det var, desværre, ingen succes.

Held og lykke med dit regimen, T.

Hey The Dane, har du fået din cetaphil ?

Hejsa Anonym!

Jeps, det har jeg.... Bruger lige det sidste af min Eucerin og Nivea og så tror jeg, at jeg, går over til KUN at bruge Cetaphilen. Synes at Eucerinen er virkelig god, men jeg er vildt nysgerrig efter at se om jeg kan få et endnu bedre resultat ud af det hele, ved at bruge en fugtighedscreme der er knap så stærk. Desuden er jeg også lidt spændt på at se resultatet af at, prøve et regimen med en fugtighedscreme uden AHA-ingridienser...

Jeg er meget tilfreds med mit regimen, som det er nu. MEN, det er nu rart at være 100% sikker på at man bruge er det der passer bedst til ens hud... Jeg svømmer desuden også cirka 12 timer og dykker mindst 6 timer om ugen, så det blir til en hel del Eucerin-påførsler på en dag. Vil lige se om det gør nogen forskel på huden da Eucerinen, som de fleste bekendt, jo er en ret kraftig fugtighedscreme. 3-4 daglige påførsler af Eucerinen er efter min mening i overkanten af hvad huden kan klare på længere sigt. Eucerinen's AHA-ingridienser gør huden mere følsom overfor solen. Blir' lidt spændende at se om det er muligt at se nogen forskel med Cetaphilen der ikke har AHA i sig. Derfor eksprimentet :D

Jeg synes desuden også at det er irriterende, at jeg kan se at min hud er totalt "fejlfri" og clear før BP og Eucerin påførsel, og at jeg efter at have "lavet" mit regimen, oplever at de gamle røde mærker pludseligt er synlige. Bliver dog mindre og mindre for hver dag, men alligevel små-irriterende.

Hygge, T.

Hejsa Anonym!

Jeps, det har jeg.... Bruger lige det sidste af min Eucerin og Nivea og så tror jeg, at jeg, går over til KUN at bruge Cetaphilen. Synes at Eucerinen er virkelig god, men jeg er vildt nysgerrig efter at se om jeg kan få et endnu bedre resultat ud af det hele, ved at bruge en fugtighedscreme der er knap så stærk. Desuden er jeg også lidt spændt på at se resultatet af at, prøve et regimen med en fugtighedscreme uden AHA-ingridienser...

Jeg er meget tilfreds med mit regimen, som det er nu. MEN, det er nu rart at være 100% sikker på at man bruge er det der passer bedst til ens hud... Jeg svømmer desuden også cirka 12 timer og dykker mindst 6 timer om ugen, så det blir til en hel del Eucerin-påførsler på en dag. Vil lige se om det gør nogen forskel på huden da Eucerinen, som de fleste bekendt, jo er en ret kraftig fugtighedscreme. 3-4 daglige påførsler af Eucerinen er efter min mening i overkanten af hvad huden kan klare på længere sigt. Derfor eksprimentet :D

Jeg synes desuden også at det er irriterende, at jeg kan se at min hud er totalt fejlfri og clear før BP og Eucerin påførsel, og at jeg efter at have "lavet" mit regimen, oplever at de gamle røde mærker pludseligt er synlige. Bliver dog mindre og mindre for hver dag, men alligevel små-irriterende.

Hygge, T.

Jeg har også dykket i mange år :angel:

Jeg oplevede også lige præcis, at Eucerin'en gjorde at gamle røde mærker, og andre røde mærker jeg ikke aner hvor kommer fra(?!) pludselig var meget synlige efter påførsel af Eucerin'en, dette har jeg ikke oplevet med Cetaphil'en.

Hejsa Anonym!

Jeg er meget tilfreds med mit regimen, som det er nu. MEN, det er nu rart at være 100% sikker på at man bruge er det der passer bedst til ens hud... Jeg svømmer desuden også cirka 12 timer og dykker mindst 6 timer om ugen, så det blir til en hel del Eucerin-påførsler på en dag. Vil lige se om det gør nogen forskel på huden da Eucerinen, som de fleste bekendt, jo er en ret kraftig fugtighedscreme. 3-4 daglige påførsler af Eucerinen er efter min mening i overkanten af hvad huden kan klare på længere sigt. Derfor eksprimentet :D

Jeg synes desuden også at det er irriterende, at jeg kan se at min hud er totalt fejlfri og clear før BP og Eucerin påførsel, og at jeg efter at have "lavet" mit regimen, oplever at de gamle røde mærker pludseligt er synlige. Bliver dog mindre og mindre for hver dag, men alligevel små-irriterende.

Hygge, T.

Jeg oplevede også lige præcis, at Eucerin'en gjorde at gamle røde mærker, og andre røde mærker jeg ikke aner hvor kommer fra(?!) pludselig var meget synlige efter påførsel af Eucerin'en, dette har jeg ikke oplevet med Cetaphil'en.

Cool... Jeg er igang med mit Avanced Open Water Diver kursus nu, så det er ret fedt. Skal til til Egypten og lave 21 dyk i dec. måned, der er 5 natdyk dernede. Blir' så fedt. :dance:

Okay, jeg blir' endnu mere spændt på at prøve CEtaphilen nu! Skal nok smide en update jeres vej, når den er testet ordenligt :D

Cetaphilen indeholder Macadamian-nut oil ik'?

Edit: Jeg får også de der uforklarlige røde mærker, jeg aldrig vidste jeg havde. Måske er det Eucerinen, ved det ikke, men jeg prøver at finde ud af det. Meget underligt ellers.

Hejsa Anonym!

Hygge, T.

Cool... Jeg er igang med mit Avanced Open Water Diver kursus nu, så det er ret fedt. Skal til til Egypten og lave 21 dyk i dec. måned, der er 5 natdyk dernede. Blir' så fedt. :dance:

Okay, jeg blir' endnu mere spændt på at prøve CEtaphilen nu! Skal nok smide en update jeres vej, når den er testet ordenligt :D

Cetaphilen indeholder Macadamian-nut oil ik'?

Edit: Jeg får også de der uforklarlige røde mærker, jeg aldrig viste jeg havde. Måske er det Eucerinen, ved det ikke, men jeg prøver at finde ud af det. Meget underligt ellers.

Angående de røde mærker...så er jeg næsten sikker på at de opstod som følge af irritation af huden når jeg barberede mig, jeg tror simpelthen at det var nivea'en der ikke kunne fugte hunden ordentlig hvilket altså medførte at min hud var meget udsat over for barbering, efter skift til cetaphil er min hud perfekt efter en barbering :dance:

Jo den indeholder Macadamian nut oil

God dykkertur.

Har du forresten hørt noget nyt om CSR moisturiseren? Jeg har jo af gode grunde, haft lidt svært ved at holde mig opdateret...

Hygge, T.

Har du forresten hørt noget nyt om CSR moisturiseren? Jeg har jo af gode grunde, haft lidt svært ved at holde mig opdateret...

Hygge, T.

ja...der går meget lang tid før den er klar, Dan er stadig i gang med at teste samples, derefter skal versionen med SPF så godkedes hvilket tager ihvertfald 3 måneder....han regner dog også med at lave en uden SPF hvilket burde være klar før den anden, men selv versionen uden SPF er først klar om meget lang tid. Jeg tror ikke at de bliver klar i år. Han har vist ikke engang fundet en version han er tilfreds med, så måske bliver det slet ikke aktuelt...

ja...der går meget lang tid før den er klar, Dan er stadig i gang med at teste samples, derefter skal versionen med SPF så godkedes hvilket tager ihvertfald 3 måneder....han regner dog også med at lave en uden SPF hvilket burde være klar før den anden, men selv versionen uden SPF er først klar om meget lang tid. Jeg tror ikke at de bliver klar i år. Han har vist ikke engang fundet en version han er tilfreds med, så måske bliver det slet ikke aktuelt...

Ahh, det er en skam. Men havde egentlig også regnet med, at der ville gå rigtigt lang tid...

Angående de røde mærker...så er jeg næsten sikker på at de opstod som følge af irritation af huden når jeg barberede mig, jeg tror simpelthen at det var nivea'en der ikke kunne fugte hunden ordentlig hvilket altså medførte at min hud var meget udsat over for barbering, efter skift til cetaphil er min hud perfekt efter en barbering :dance:

Jo den indeholder Macadamian nut oil

God dykkertur.

Jo tak!

Okay kan godt være det er barbering + for stærk moisturiser, der gør de røde mærker synlige. Men det er sq lidt surt, for der mangler så lidt før de er væk! :D

Hører at ACV'en efter sigende sku' være meget effektiv, når det kommer til røde mærker. Kan du gi' mig råd på dette område Spacebass, da du virker til at ha' være godt inde i tingene på det område? Er det overhovedet det værd? Og hvad er din oplevelse med ACV?

Ja Macadamian nut hører jeg kan irritere huden, så må bare prøve at se om min hud kan klare det :angel:

Hygge, T.

Hello again...

I just bought a cleanser called Lactacyd made by GlaxoSmithCline.

It can be found in the acne-category at the pharmacy webpage (in Sweden).

But there is some hydrogenated peanut oil in it, and I wonder if it is ok to use it; without any chance of clogging any pores?

Hello again...

But there is some hydrogenated peanut oil in it, and I wonder if it is ok to use it; without any chance of clogging any pores?

Show us the link.

Hello again...

Show us the link.

http://www.apoteket.se/rd/d/4520/ProductSK...on/showProdInfo

The substances in it are not given, so I'll write what it says on the bottle:

Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, TEA Lauryl Sulfate, Hydrogenated Peanut Oil, Lactic Acid, Lactose, Milk Protein, PEG-2 Stearate, Glycol Stearate, Hydroxyethyl Ethylcellulose, Sodium Hydroxide, Sodium Methylparaben, Methylparaben, Cholesterol, Phosphoric Acid

Hmm. My 500ML bottle doesn't look exactly as that the one in the link, but as the 250 ML bottle: http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopo...on=showProdInfo

But it's the same stuff...

BTW: Are there any cleansers that you recommend and that are available at a big supermarket (not from the internet etc.)?

Ok, nu bliver jeg lidt nervøs...

I husker nok jeg bestilte en cleanser og en bp over nettet, og betalte med mit Visa Electron, ikke?

Jeg fik en besked om at det hele var blevet bestilt og at det var i orden, men nu hvor jeg tjekker min kontobevægelse, er der ikke trukket noget fra den? :S

Ok, nu bliver jeg lidt nervøs...

I husker nok jeg bestilte en cleanser og en bp over nettet, og betalte med mit Visa Electron, ikke?

Jeg fik en besked om at det hele var blevet bestilt og at det var i orden, men nu hvor jeg tjekker min kontobevægelse, er der ikke trukket noget fra den? :S

Det kan være der går et stykke tid før banken laver transaktionen. Den skal nok dukke op, hvis du har fået en mail fra CSR, hvor der står at din ordre er ved at blive pakket/behandlet. Den er sikkert på vej over atlanten :D

Hygge, T.

Ah, nu har den trukket pengene :D (Eller... altid træls at skulle af med penge, men så bør det da komme :P)

Kom af med 218,35 kr. Det er i hvert fald hævet fra min konto. Om det så inkluderer prisen for fragt mv., skal jeg ikke gøre mig klog på.

Yay! Fik det ind ad døren i dag, og det første jeg gjorde var selvfølgelig at prøve det :P

Det kan godt være det er rent ønsketænkning, men jeg synes allerede det hjælper xD

Yay! Fik det ind ad døren i dag, og det første jeg gjorde var selvfølgelig at prøve det :P

Det kan godt være det er rent ønsketænkning, men jeg synes allerede det hjælper xD

Tillykke! jeg nærmer mig efterhånden uge 4. Hvilken grad er din akne hvis man tør spørge?

Det var/er i hvert fald slemt nok til at min læge vil sætte mig på piller. Har været på Hexabotin, og næste mulighed ville blive p-piller, men så fandt jeg det her, og vil lige give det en chance.

Og det er slemt nok til at jeg skammer mig helt ekstremt over det. Moderat, vil jeg sige.

Hejsa Allesammen :)

Efter at have læst mange af jeres posts, har jeg besluttet mig for at prøve CSR.

Har haft bumser regelmæssigt siden 17-18 årrs alderen, er nu 25. har prøvet flere forskellige produkter, men lang tid siden jeg sidst har prøvet noget. Faldt over det her forum, og blev nød til at prøve dette produkt..

Mit problem er at da jeg ville bestille Gentle Cleanser og Benzoyl Peroxide Gel fra clearskinregimen.com, ville de ikke tage imod mit Meastro kort (hvilket de fleste steder ikke gør). Men er det muligt at bestille med netbank fra en anden side måske?

Cetaphil Moisturizing Lotion, kunne jeg nemlig godt bestille fra amazon med netbank..

På forhånd tak,

Daniel.