Jump to content
Acne.org
Search In
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Okay det var ikke meget du bruger... Men du gør det 2 gange dagligt ik'?

Nej, jeg bruger faktisk kun BP om aftenen.

Jeg er bare vildt imponeret af dette regimen( har været i gang i 4 dage) Jeg har ikke set en eneste ny bums siden jeg startede, så det ser meget lovende ud. Jeg stod op i morges, og "manglede" sådan cirka de 4-5 mærker jeg plejer at ha'.... Fed, fed følelse at have, at hver gang man kikker sig i spejlet, skal man virkelig lede efter nye bumser. Nice.

Ja tror jeg fortsætter med at bruge denne Australian BodyCare fugtighedscreme... Den har været skidegod ind til videre for mig, så den beholder jeg i mit regimen indtil jeg finder noget bedre.

Hygge, T.

Ps. Anonym, hvor lang tid er det lige at du har været igang med CSR?

Det er lidt svært at svare på - jeg har brugt BP i ca. 2 måneder nu, men som det kan læses tidligere i denne post så gik der et godt stykke tid før jeg helt havde styr på regimen og var færdig med at prøve nye produkter - lidt nysgerrig er man vel :D .

Men ellers tror jeg at en måned er et godt bud på hvor langt tid jeg har været på en "effektiv" regime.

Mvh

Jeg er bare vildt imponeret af dette regimen( har været i gang i 4 dage) Jeg har ikke set en eneste ny bums siden jeg startede, så det ser meget lovende ud. Jeg stod op i morges, og "manglede" sådan cirka de 4-5 mærker jeg plejer at ha'.... Fed, fed følelse at have, at hver gang man kikker sig i spejlet, skal man virkelig lede efter nye bumser. Nice.

Ja tror jeg fortsætter med at bruge denne Australian BodyCare fugtighedscreme... Den har været skidegod ind til videre for mig, så den beholder jeg i mit regimen indtil jeg finder noget bedre.

Hygge, T.

Det er lidt svært at svare på - jeg har brugt BP i ca. 2 måneder nu, men som det kan læses tidligere i denne post så gik der et godt stykke tid før jeg helt havde styr på regimen og var færdig med at prøve nye produkter - lidt nysgerrig er man vel :D .

Men ellers tror jeg at en måned er et godt bud på hvor langt tid jeg har været på en "effektiv" regime.

Mvh

Ja jeg kan godt læse at du har prøvet lidt af hvert. Jeg har nemlig også tænkt mig kun at bruge det en gang om dagen( som nu), efter jeg er kommet godt igang med regimen... Tror simpelthen ikke at det er nødvendigt for mig at gøre det flere gange dagligt, så efter et stykke tid, vil jeg da' helt sikkert også begynde at prøve lidt forskellige produkter til den sidder i skabet. Håber at jeg kun skal lede efter en fugtighedscreme, da cleanseren fra Dan forhåbentligt er i en klasse for sig selv.

Jeg kunne godt tænke mig at skifte over Eucerin fugtighedscremen med karbamid. Nu har du jo prøvet den, hvor lang tid vil du anbefale at jeg bør vente, inden jeg kan begynde at bruge den? (bare sådan cirka)

Hygge, T.

Hygge, T.

Mvh

Ja jeg kan godt læse at du har prøvet lidt af hvert. Jeg har nemlig også tænkt mig kun at bruge det en gang om dagen( som nu), efter jeg er kommet godt igang med regimen... Tror simpelthen ikke at det er nødvendigt for mig at gøre det flere gange dagligt, så efter et stykke tid, vil jeg da' helt sikkert også begynde at prøve lidt forskellige produkter til den sidder i skabet. Håber at jeg kun skal lede efter en fugtighedscreme, da cleanseren fra Dan forhåbentligt er i en klasse for sig selv.

Jeg kunne godt tænke mig at skifte over Eucerin fugtighedscremen med karbamid. Nu har du jo prøvet den, hvor lang tid vil du anbefale at jeg bør vente, inden jeg kan begynde at bruge den? (bare sådan cirka)

Hygge, T.

3 uger - så er man på den sikre side.

Selvom mange på dette forum er helt tosset med den Eucerin har jeg droppet den - jeg synes den var al for kraftig og gjorde ansigtet meget rødt og fremhævede en masse røde mærker diverse steder - og så er den ufattelig dyr og ærlig talt så synes jeg ikke at den er bedre end den Nivea jeg bruger nu.

Jeg venter også spændt på Cleaseren fra Dan - de havde glemt at tilføje USPS fragtmetode så der gik lige lidt tid inden jeg bestilte den.

Mvh

Okay vidste ikke den var SÅ kraftig... Jeg vil da' helt sikkert prøve den Nivea creme først. Virker dumt at bruge noget der er så stærkt, hvis det overhovedet ikke er en nødvendighed. Lidt ligesom med doseringen af BP, tror jeg ikke jeg har brug for det helt vildt skrappe for at komme mine bumser til livs. Tror egentligt bare at det ender med at irritere huden mere end den ville gavne mig.

Tror det er en uges tid siden jeg bestilte cleanseren, og jeg er også temmelig spændt på at prøve den.

Anonym, Du har virkelig hjulpet mig meget med at komme igang med det her. Endnu en gang mange tak for hjælpen. Det er jeg meget taknemmelig for.

Hygge, T.

Så er jeg da' vist dækket godt ind, for jeg har 2 tuber BP og 2 tuber af Gentle cleanser

Hygge T.

Hej

Bestilte du det det hele på samme tid - dvs de 2 tuber BP og de 2 tuber Cleaser ?

Skulle du betale told eller moms ?

Jeg har indtil videre kun bestilt en tube af gangen for at holde prisen under 10 euro så man slipper for at betale told og moms - men måske man slipper alligevel ?

Hvor lang tid gik der ligeledes før du modtag cleaseren ?

Jeg bestilte cleaseren for en uge siden så mon ikke snart den lander.

Så er jeg da' vist dækket godt ind, for jeg har 2 tuber BP og 2 tuber af Gentle cleanser

Hygge T.

Hej

Bestilte du det det hele på samme tid - dvs de 2 tuber BP og de 2 tuber Cleaser ?

Skulle du betale told eller moms ?

Jeg har indtil videre kun bestilt en tube af gangen for at holde prisen under 10 euro så man slipper for at betale told og moms - men måske man slipper alligevel ?

Hvor lang tid gik der ligeledes før du modtag cleaseren ?

Jeg bestilte cleaseren for en uge siden så mon ikke snart den lander.

Hey hey...

Nej, Jeg bestilte først 2 tuber BP Gel som jeg modtog efter cirka 8 dage... Her var der ingen moms og told. Jeg mener helt bestemt at have hørt/læst at så længe man holder sig under 200 danske kroner, undgår man at ens pakke/brevpost bliver tjekket hos myndighederne. Der er selfølgelig undtagelser på visse høj-risiko ting og de tager da' også ganske sjældent stikprøver... Min erfaring med bestillinger fra U.S.A. er at man skal ha' pakker el. brevpost op til 300-350 kr. før de bliver taget til side og undersøgt. Ved ikke præcist hvilket beløb man skal overstige, men jeg havde ihvertfald ingen problemer med at bestille de 2 tuber BP Gel.

Jeg bestilte også mine tuber med Dan's Gentle cleanser for en uges tid siden. Ka' være jeg ikke lige fik gjort det helt tydeligt, men jeg har ik' modtaget cleanseren endnu, kun BP'en. Men jeg tror da' ikke det bliver noget problem, og den skulle gerne komme med posten snart. Synes den cleanser jeg bruger nu er ganske god( Eucerin Gentle Cleansing Milk), men jeg har desværre ikke meget at sammenligne med, så jeg kan bare prøve Dan's og håbe på hans er bedre. Det lyder den til at være, når man kikker rundt på messageboardet, så krydser fingre for at det passer... :dance: :D

Bare for ikke at skabe forvirring: Jeg bestilte 2 tuber BP Gel for 2½ uger siden og modtog dem 1 uge senere. For en uge siden bestilte jeg 2 tuber af Cleanseren som jeg, ligesom dig, venter på i øjeblikket :)

Hygge, T.

Hey hey...

Nej, Jeg bestilte først 2 tuber BP Gel som jeg modtog efter cirka 8 dage... Her var der ingen moms og told. Jeg mener helt bestemt at have hørt/læst at så længe man holder sig under 200 danske kroner, undgår man at ens pakke/brevpost bliver tjekket hos myndighederne. Der er selfølgelig undtagelser på visse høj-risiko ting og de tager da' også ganske sjældent stikprøver... Min erfaring med bestillinger fra U.S.A. er at man skal ha' pakker el. brevpost op til 300-350 kr. før de bliver taget til side og undersøgt. Ved ikke præcist hvilket beløb man skal overstige, men jeg havde ihvertfald ingen problemer med at bestille de 2 tuber BP Gel.

Jeg bestilte også mine tuber med Dan's Gentle cleanser for en uges tid siden. Ka' være jeg ikke lige fik gjort det helt tydeligt, men jeg har ik' modtaget cleanseren endnu, kun BP'en. Men jeg tror da' ikke det bliver noget problem, og den skulle gerne komme med posten snart. Synes den cleanser jeg bruger nu er ganske god( Eucerin Gentle Cleansing Milk), men jeg har desværre ikke meget at sammenligne med, så jeg kan bare prøve Dan's og håbe på hans er bedre. Det lyder den til at være, når man kikker rundt på messageboardet, så krydser fingre for at det passer... :dance: :D

Bare for ikke at skabe forvirring: Jeg bestilte 2 tuber BP Gel for 2½ uger siden og modtog dem 1 uge senere. For en uge siden bestilte jeg 2 tuber af Cleanseren som jeg, ligesom dig, venter på i øjeblikket :)

Hygge, T.

Ok, det er officielt maks 10 Euro for at man slipper for at betale told og moms:

http://postdanmark.mondosearch.com/cgi-bin...=604&query=told

Men det kan godt være, at rent praktisk så er det kun varene til større værdi de hiver ud til kontrol.

Men ellers er det fantatisk at både cleaseren og gel'en koster under 10 euro :dance:

Jeg modtog den første tube gel i løbet af en uge og den anden tube i løbet af tre dage :cool:

Det tager tilsyneladende lidt længere med cleaseren.

mvh

Ja det er for fedt at det er så billigt. Cool man ikke kan mærke på budgettet, at man bruger tre produkter hver dag ;)

Ja tror ikke det kan betale sig for dem at åbne pakker( også over 10 Euro)... Tror den uofficiele grænse på hvad de tjekker ligger noget højere, ellers sku' der sandsynligvis ansættes flere toldere :)

Ja det tar' da noget længere tid med den. Jeg tror måske det har noget med størrelsen at gøre. Cleanseren på 16 oz. er fire gange større end BP gel'en, og det tar' måske længere derfor. Dont' know. Ellers regner jeg da' også med at få den med posten her en af de nærmeste dage.

Jeg er ved mit 7-dages mærke med CSR i dag. Indtil videre ser det fantastisk ud, og ingen nye bumser siden jeg startede. Desuden er Jeg næsten af med de røde mærker fra tidligere bumser. 1 sølle uge med CSR og jeg ser bedre ud end jeg kan huske, i den forholdsvis korte tid jeg har haft acne problemer( cirka. 14 måneder)... Jeg må være en af de mere heldige( indtil videre :) ) For jeg har ikke oplevet hverken svie eller at huden blev rød efter jeg har brugt BP'en. Heller ingen brok over tør hud herfra :D:cool: Den Australian Body Care fugtighedscreme fungere upåklageligt... Men at den indeholder Tea Tree Oil er måske ikke så heldigt, så tror jeg skal finde en anden når jeg har brugt den op.

(Til Anonym) Hvad er det for en Nivea fugtighedscreme du siger der er god?

Hygge, T.

Hygge, T.

Angående nivea så er det denne her: http://products2.nivea.com/products.php?page_id=154&lan=dk

Min cleaser ankom med dagsposten i dag, den har været åbnet af Postdk - eller den er ihvertfald blevet lukket af Postdk, så jeg ved ikke om pakken har været for dårlig (tror det næppe) eller at postdk selv har åbent pakken for at tjekke indholdet/værdien (mere sandsynligt)

Mvh

Hygge, T.

Angående nivea så er det denne her: http://products2.nivea.com/products.php?page_id=154&lan=dk

Min cleaser ankom med dagsposten i dag, den har været åbnet af Postdk - eller den er ihvertfald blevet lukket af Postdk, så jeg ved ikke om pakken har været for dårlig (tror det næppe) eller at postdk selv har åbent pakken for at tjekke indholdet/værdien (mere sandsynligt)

Mvh

Cool, tak for det.

Ja de har nok haft din pakke åbnet, men mærkeligt at du har modtaget den. Cleanseren er måske lovlig at få tilsendt i Danmark, i modsætning til BP'en... Håber sq jeg får min. :think:

Cool, tak for det.

Ja de har nok haft din pakke åbnet, men mærkeligt at du har modtaget den. Cleanseren er måske lovlig at få tilsendt i Danmark, i modsætning til BP'en... Håber sq jeg får min. :think:

SÃ¥ vidt jeg ved er cleaseren fuld lovlig at importere da der ikke er nogen "aktive" ingredienser i.

mvh

SÃ¥ vidt jeg ved er cleaseren fuld lovlig at importere da der ikke er nogen "aktive" ingredienser i.

mvh

Alletiders. Så kommer den nok ind af døren meget snart. :D

Hold os endelig opdateret :D

Ps: jeg kunne se at pakken havde været åbnet i bunden ved at der sad postdktape med "lukket af postdk" skrevet på :D

Hold os endelig opdateret :D

Ps: jeg kunne se at pakken havde været åbnet i bunden ved at der sad postdktape med "lukket af postdk" skrevet på :D

Har lige fået pakken med de 2 tuber Gentle Cleanser( eller nærmere dunke. Hold kæft de er store.) :)

Min pakke har ikke været åbnet ka' jeg se, så ved ikke hvad de har lavet med din pakke.

Hygge, T.

Har lige fået pakken med de 2 tuber Gentle Cleanser( eller nærmere dunke. Hold kæft de er store.) :)

Min pakke har ikke været åbnet ka' jeg se, så ved ikke hvad de har lavet med din pakke.

Hygge, T.

hehe min har nok været prøveklud for vores forsendelser ;)

Hvor meget måtte du slippe for 2 stk ink fragt ?

Jeg bruger forresten lige min Eucerin cleaser op før jeg prøver den nye.

hehe min har nok været prøveklud for vores forsendelser ;)

Hvor meget måtte du slippe for 2 stk ink fragt ?

Jeg bruger forresten lige min Eucerin cleaser op før jeg prøver den nye.

Ja de har nok puttet et eller andet i så dit ansigt blive Post-Danmark farvet eller noget. :D

Jeg betalte i alt 43.55$ for de 2 "dunke" med Gentle Cleanser. så omkring 300 kr. , men så varer det evigheder inden jeg skal bruge noget igen. Jeg har jo det der svarer til en liter Gentle Cleanser :shock: Tænkte vist ikke lige over hvor store de GC dunke var :wacko: Håber meget på at Cleanseren kan bruges til barberingen i stedet for barberskum...

Jeg overvejede også at bruge min Eucerin Gentle Cleansing Milk færdig. Men hva fanden jeg vil godt være "forsøgsdyr" i denne omgang :D Jeg starter på den i morgen tidlig, for jeg har lavet mit regimen for i dag... Jeg har forresten indtil videre kun brugt de tre produkter i mit regimen en enkelt gang om dagen, også fugtighedscreme og cleanser. Tror du/i jeg burde bruge min cleanser og fugtighedscreme om aftenen? Det virker fint med en gang om dagen lige nu.

Hygge, T

Tror du/i jeg burde bruge min cleanser og fugtighedscreme om aftenen? Det virker fint med en gang om dagen lige nu.

Hygge, T

Jeg bruger kun BP om aftenen men vasker og bruger fugtighedscremen om morgenen også, det vil jeg også anbefale dig at gøre, men hvis du føler at du gør fremskridt og at dit nuværende regimen er fint så behold det endelig :cool:

Jeg har ikke tænkt mig at bruge den nye cleaser som barberskum da min gillette fungerer perfekt :dance:

Ok - jeg kunne ikke dy mig, jeg har prøvet cleaseren og jeg må sige, at hvis den virkelig renser det den skal, så er den fantatisk - den er helt utrolig blid og nem at skylle af - det er Eucein'en ikke.

Jeg brugte kun et enkelt "tryk" til at vaske ansigtet, så sådan en dunk skal nok række lang tid - især hvis man ikke bruger den til barbering.

Jeg er i "tørrefasen" så om lidt er det BP og så fugtighedscreme. Jeg er lidt spændt på om det brænder når jeg doserer BP og fugtighedscreme - det er der enkelte andre der har rapporteret her på forumet.

mvh

Ok - jeg kunne ikke dy mig, jeg har prøvet cleaseren og jeg må sige, at hvis den virkelig renser det den skal, så er den fantatisk - den er helt utrolig blid og nem at skylle af - det er Eucein'en ikke.

Jeg brugte kun et enkelt "tryk" til at vaske ansigtet, så sådan en dunk skal nok række lang tid - især hvis man ikke bruger den til barbering.

Jeg er i "tørrefasen" så om lidt er det BP og så fugtighedscreme. Jeg er lidt spændt på om det brænder når jeg doserer BP og fugtighedscreme - det er der enkelte andre der har rapporteret her på forumet.

mvh

Haha du ku' ikke la' vær' ( kender det godt). Brændte det så?

Alletiders at den virker godt. Tror nu heller ikke lige det er sådan at bruge sådan et monster af en flaske på 1 måned el. 2, det er vist nærmere 6... Læste bag på Dan's GC at den sagtens kan bruges til barbering. Nice at jeg at slipper for at bruge barberskum. Gider ik' irritere huden mere end højst nødvendigt, og jeg føler nogle gange at barberskummet irriterer huden lidt.

Har du egentlig tænkt dig at forsætte dit regime med Dan's Cleanser fra nu af?

Jeg har rent faktisk ikke brugt Dan's cleanser i dag, men min normale Eucerin Gentle Cleansing Milk... Skal på date med en pige fra gym. tiden i morgen, og jeg læste også på messageboardet at cleanseren ku' brænde lidt og give en smule rød hud... Blev lidt nervøs for om jeg ville være rød i hele skærmen, når jeg nu sku' ud med hende i morgen, så brugte min Eucrin GCM. Jeg tar' ingen chancer med hende her :D :dance:

Alt kører forresten som smurt med hensyn til mit regimen... Et par dage til, og så tror jeg ikke jeg ville kunne sætte en finger på noget jeg ik' ka lide ved min hud... Alt det man smører i fjæset, hver dag, gør ens hud utrolig flot og blød. Ser fantastisk ud, og jeg har også smukkere hud end jeg kan huske at jeg nogensinde har haft før jeg fik acne. BONUS :D

Hygge, T.

Haha du ku' ikke la' vær' ( kender det godt). Brændte det så?

Alletiders at den virker godt. Tror nu heller ikke lige det er sådan at bruge sådan et monster af en flaske på 1 måned el. 2, det er vist nærmere 6... Læste bag på Dan's GC at den sagtens kan bruges til barbering. Nice at jeg at slipper for at bruge barberskum. Gider ik' irritere huden mere end højst nødvendigt, og jeg føler nogle gange at barberskummet irriterer huden lidt.

Har du egentlig tænkt dig at forsætte dit regime med Dan's Cleanser fra nu af?

Jeg har rent faktisk ikke brugt Dan's cleanser i dag, men min normale Eucerin Gentle Cleansing Milk... Skal på date med en pige fra gym. tiden i morgen, og jeg læste også på messageboardet at cleanseren ku' brænde lidt og give en smule rød hud... Blev lidt nervøs for om jeg ville være rød i hele skærmen, når jeg nu sku' ud med hende i morgen, så brugte min Eucrin GCM. Jeg tar' ingen chancer med hende her :D :dance:

Alt kører forresten som smurt med hensyn til mit regimen... Et par dage til, og så tror jeg ikke jeg ville kunne sætte en finger på noget jeg ik' ka lide ved min hud... Alt det man smører i fjæset, hver dag, gør ens hud utrolig flot og blød. Ser fantastisk ud, og jeg har også smukkere hud end jeg kan huske at jeg nogensinde har haft før jeg fik acne. BONUS :D

Hygge, T.

Det brændte overhovedet ikke og jeg kunne ikke se nogle negative bivirkinger, så den fortsætter jeg helt sikkert med.

For at være helt ærlig, så synes jeg ikke at den virker optimal til at bruge som barberskum :confused:

jeg foretrækker min sædvanlige Gillette Gel som laver en dejlig tyk skum så irritationen er minimal, jeg er faktisk lidt nervøs for at den nye cleaser vil give mere irritation hvis man bruger den som barberskum - den skummer ihvertfald langt fra så godt som min Gillette. Men jeg har ikke prøvet så måske fungerer den fint nok.

Held og lykke med din date :D

Og godt at høre at det kører for dig :dance:

Hey.

Okay, så i forgårs brugte jeg så CSR Cleanseren for første gang, og det var i forbindelse med min barbering... Jeg ved ik' om det var på grund af at bladet var helt nyt/skarpt eller om det var cleanseren, men jeg følte virkeligt at min hud brændte. Desuden var den, overraskende nok, dårlig at bruge i forbindelse med barbering, skummer simplethen ikke nok op. Øv.

Nå men i dag, og i går, er jeg vågnet op til et par enkelte men meget små bumser. De sidder, som de fleste af min røde mærker fra før, nederst til venstre for min mund( mit absolutte epicenter for acne-dannelse.) Kan være huden blev irriteret over min barbering og brugen af Dans GC og at jeg derfor oplever en smule tilbagegang... Kan evt. også være fordi jeg, de sidste par dage er begyndt at bruge min cleanser og fugtighedscreme om aftenen, modsat før hvor jeg kun brugte dem en gang om dagen... Og at bruge ansigtscreme med Tea Tree Oil to gange dagligt ku' også tænkes at irritere huden mere end nøvendigt. Hmm, jeg prøver at gå tilbage til rensning/fugtighedscreme en gang dagligt nu, og smutter en tur i MATAS og finder en ny fugtighedscreme, uden Tea Tree Oil. Blir sq nok' "Nivea for Men" fugtighedscremen, som blir' anbefalet af Anonym.

Ved godt at mange der møder lidt tilbagegang efter et stykke tid, men er der nogle herinde der har oplevet tilbagegang med CSR' efter et stykke tid? ( Jeg har været på CSR i ca. 10 dage)

Hygge, T.

Hej igen.

Ok, ærgeligt angående barbering/nye bumser.

For at være helt ærlig. så er der ikke rigtig nogen fugtighedscreme jeg kan anbefale, derfor ville det være federe hvis du selv kunne finde en ny og teste og så eventuelt medddel her i tråden hvad du synes.

Hej igen.

Ok, ærgeligt angående barbering/nye bumser.

For at være helt ærlig. så er der ikke rigtig nogen fugtighedscreme jeg kan anbefale, derfor ville det være federe hvis du selv kunne finde en ny og teste og så eventuelt medddel her i tråden hvad du synes.

Okay. Helt i orden. Vi skal jo finde noget der dur' :D :cool: Jeg har tænkt mig at, måske, prøve den her:

http://www.matas.dk/Medicin+og+sygepleje/D...ng+Emulsion.htm v

Tror du/i den her indeholder "aktive" stoffer, og måske ikke er optimal til brug med CSR?

Okay. Helt i orden. Vi skal jo finde noget der dur' :D :cool: Jeg har tænkt mig at, måske, prøve den her:

Tror du/i den her indeholder "aktive" stoffer, og måske ikke er optimal til brug med CSR?

ok super :D

Jeg tror desværre, at den nævnte fugtighedscreme indeholder et eller anden aktivt stof siden de skriver:

"frigør porerne for urenheder, mindsker overproduktion af talg, kontrollerer

bakteriebalancen" Der er stor sandsynlighed for at den indeholder salicylsyre.

Generelt er det min erfarring at man skal gå efter så "simple" fugtighedscremer som muligt, dvs at det eneste de skal gøre er at give fugtighed og ikke andet. Cremer der prøver at dræbe bakterier osv er som regel fyldt med stoffer der ikke er gode i forbindelse med CSR da man i forbindelse med CSR allerede har et aktivt stof som burde gør det alene: BP. Flere altive stoffer vil som oftes give mere irritation = mere acne.

edit: jeg ville nok hellere kigge efter denne her serie af samme producent: http://www.matas.dk/Matas/Medicin+og+sygep...LOGIC+ENYDRIAL/

Mvh

ok super :D

Jeg tror desværre, at den nævnte fugtighedscreme indeholder et eller anden aktivt stof siden de skriver:

"frigør porerne for urenheder, mindsker overproduktion af talg, kontrollerer

bakteriebalancen" Der er stor sandsynlighed for at den indeholder salicylsyre.

Generelt er det min erfarring at man skal gå efter så "simple" fugtighedscremer som muligt, dvs at det eneste de skal gøre er at give fugtighed og ikke andet. Cremer der prøver at dræbe bakterier osv er som regel fyldt med stoffer der ikke er gode i forbindelse med CSR da man i forbindelse med CSR allerede har et aktivt stof som burde gør det alene: BP. Flere altive stoffer vil som oftes give mere irritation = mere acne.

Mvh

Det er jeg også bange for... Jeg prøver bare at gå derned og se om jeg ikke kan finde et eller andet. Og tak for tippet, skal prøve at finde en forholdsvis "primitiv" fugtighedscreme :) Synes ikke der er meget at komme efter på MATAS.dk, næsten alle deres creme indeholder olier, fedtsyrer eller andet bras.

Hygge, T.