Jump to content
Acne.org
Search In
Find results that contain...
Find results in...
GuardedlyOptimistic

Breast Pain on Accutane

Recommended Posts

Mr. Craigems, I recall a little while ago you got uber peeved cuz I posted on a thread regarding PiPi problems. And, well, looksey, here you are talking about the TaTas. eusa_think.gif

You just couldn't resist eh? lol. Well, you are one of the girlz!!!

i could say tits, or big melons, but i've been holding back! lol and being more formal.

AHh wow i never really knew girls thought about having implants soo much. wow you learn something every day!

Link to post
Share on other sites
Guest Craigems

hahahhahahaa i forgot about that haha biggrin.gif ... i aint one of the girls excuse me!!! i just like getting into topics about boobies! (lol just joking thought i could lend a hand.... HAHAH LOOOK I MAKE ANOTHER FUNNY)

Link to post
Share on other sites
Guest Craigems

i'm a mod its alright, I think its pretty clean. And if your a little one reading about boobies... you shouldnt be on here coz it doesnt concern you. biggrin.gif and mummies wont mind, because its informative ... right up to the point me pulling down my pants.

Link to post
Share on other sites

This thread is hilarious, I'm Sorry. It went from breast pain, to implants, to craig's freak-panty dropping all over the place. Don't let your children look at any subject with the word Breast in it, especially with guys around. There's bound to be a crude comment in there somewhere.

Link to post
Share on other sites
i'm a mod its alright, I think its pretty clean. And if your a little one reading about boobies... you shouldnt be on here coz it doesnt concern you. biggrin.gif and mummies wont mind, because its informative ... right up to the point me pulling down my pants.

Link to post
Share on other sites
I am also on Accutane and not BCP, so BCP cannot be causing my breast pain, I will stick to the prayer that they are growing.... eusa_angel.gif      biggrin.gif

Frankie, yeah she told me to wait like 6m so I will wait, cuz I dont wanna go thru all that and $$ to have scars and stuff cuz I jumped the gun and got it done too soon.  Best of Luck!

Link to post
Share on other sites

i just want them smaller the back pain is immense

though i dont think i want a reduction i heard the move ur nipples

i would stop taking 'tane if it made them bigger

Link to post
Share on other sites

Cassadie- I have implants, so if you ever have any questions or concerns, Just let me know and we can talk about it!!

By the way- If I start Accutane, Ill let you guys know if it makes my breasts feel any different. I was told it shouldn't, but Who knows!? If mine grow- Thatll be a problem, so I hope Accutane has no effect on that. Haha.

Link to post
Share on other sites
I think tane may cause inflammation and swelling of the breast tissue, I don't know if it makes them bigger long-term. I guess it depends on any weight gain too.

Cass, you look fab in your pics.

Link to post
Share on other sites

aye this is what i am saying NO BIGGER

and mine better not swell anymore i am poor and cant afford a whole new collection of bras (esp i have to get them from a special shop lol.gif how gutted am i)

btw what is having a boob job like?

do they feel different?

not many people have them here (i am assuming u r american? as its nearly 3am here in the u.k)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Personalized Advice Quiz - All of Acne.org in just a few minutes


×