Products In Holland...
 
Notifications
Clear all

Products In Holland #2

MemberMember
0
(@nhgm15)

Posted : 11/08/2013 4:29 pm

Good evening,

Since my 12th I have been suffering from Acne. Now I am in my twenties and every morning its a suprise whether there is something new on my face. Its not terribly bad, but I am tired of it. I've bought the moisturizer and Cleanser from Acne.org and I use a 5% Benzylperoxide formula from the local pharmacy. The results have been very positive, I can recommend it to everyone. I'm looking for a pharmacy to mix my 5% with a neutral product to make it 2.5%. I hope I can find some Dutch people on the forum so we can split the Shipping and Import costs.

This is a Dutch topic, so I will continue in Dutch from here on now

For the previous topic:

Goedenavond!

Sinds mijn twaalfde heb ik last van puistjes, nu zo'n 10 jaar later ben ik er nog steeds niet van af. Het is niet verschrikkelijk, maar ik moet mijn gezicht goed verzorgen om een zogeheten 'outbreak' te voorkomen. Ik gebruik al een aantal jaar Benzylperoxide van de apotheek. Dit werkt goed als 'spot treatment' maar zo loop je altijd achter de feiten aan.

Zo'n drie weken geleden op Acne.org de Cleanser(16oz) en de Moisturizer(8oz) gekocht en nu volg ik The Regimen met de 5% Benzylperoxide. Resultaten zijn erg positief, wel een drogere huid maar de Moisturizer houdt het net vet genoeg zodat het niet schilfert. Af en toe nog last van een klein puistje, maar deze is binnen no-time weer weg.

Ik vraag me af of er wellicht nog meer Nederlanders op het forum aanwezig zijn en dat we zo wat informatie kunnen uitwisselen.

Nog een tip als je producten van Acne.org wilt bestellen:

  • Zorg dat je (verzendkosten niet meegerekend) onder de 22,- blijft. Want boven de 22euro komen er invoerrechten bovenop+ 12.50 van DHL omdat ze deze kosten moeten voorschieten bij de douane.
  • Kies de langzaamste en goedkoopste shipping method(duurde bij mij 5 dagen)
  • Overleg even in dit topic, wellicht kunnen we samen iets aanschaffen om verzendkosten te vermijden
Quote
MemberMember
0
(@nhgm15)

Posted : 03/25/2014 4:12 pm

Bump!

Quote