Jump to content
Acne.org
Search In
Find results that contain...
Find results in...
S2000

acne still going strong after tane !!

Recommended Posts

DBCAD82C.jpg

AD072117.jpg

Look much worse in person !!

611C05EE.jpg

I've been only using clearasil cleanser and BP, BP make my spots so much darker and dry !

Share this post


Link to post
Share on other sites

aww, you look so cute lol

about the bumps :think: I think retinoid could be a little too aggresive for your skin, and would probably break u out even more, do u feel like you're getting new bumps everyday? or maybe you're just allergic to something?

Share this post


Link to post
Share on other sites

i disagree, i think it would be perfect to smooth out the skin. you might break out a little worse at first, but it should work out well for that type of acne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

What is retinoid btw ?? is it some type of cream ?

Well, i use the baby brush and clearasil cleanser to exfoliate, not sure if it's the right way lolz ! but yeah, i do the brushing every other day !! seems to help the redmarks a bit !

Share this post


Link to post
Share on other sites
What is retinoid btw ?? is it some type of cream ?

Well, i use the baby brush and clearasil cleanser to exfoliate, not sure if it's the right way lolz ! but yeah, i do the brushing every other day !! seems to help the redmarks a bit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

you're so cute. :wub:

i think you look just fine. Maybe try some green cream of BHA..honestley, i didn't notice much in the pictures.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Well, i use the baby brush and clearasil cleanser to exfoliate, not sure if it's the right way lolz ! but yeah, i do the brushing every other day !! seems to help the redmarks a bit !

Share this post


Link to post
Share on other sites
you're so cute. :wub:

i think you look just fine. Maybe try some green cream of BHA..honestley, i didn't notice much in the pictures.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think tane rarely cures anyone...im one who didnt...esp.after 2 cycles...shit actually made me worse i think...never had body acne until I came off that stuff...sOoOoO yea...tane isn't the cure...WE NEED ONE THO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Personalized Advice Quiz - All of Acne.org in just a few minutes

×