Jump to content
Acne.org
Search In
Find results that contain...
Find results in...

Vote if you can love a poor guy  

19 members have voted

  1. 1. Love a poor man

    • I would choose a rich guy if I had choice between poor and equally rich nice guy
      5
    • I choose a guy regardless of his wealth
      7
    • I choose poor guys only
      0
    • I choose healthy poor guys
      0
    • I choose tall poor guys
      0
    • I choose short poor guys
      0
    • I choose plump poor guys
      0
    • I choose skinny poor guys
      1
    • I choose skinny rich guys
      1
    • I choose tall rich guys
      3
    • I choose older rich guys
      0
    • I choose healthy rich guys
      0
    • I choose only rich guys
      2
    • I choose plump rich guys
      0
    • I choose older poor guys
      0


Guest tvirus_outbreak

Congratulations, you just posted the world's most complicated poll!

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is stupid. Of course everyone on here will say they dont view social standing and income as a very big part of a relationship. This is true in the beginning for men and women. Eventually though u want a house cars clothes and financial stability.

Nobody is gonna stay with a good looking girl or guy that is a bum or just doesnt have any money. Looks and all that are important, but money is one thing that beats them. I dont worry as I have enough money on my own, but still I like a women that works and makes a decent living. I would also never support somebody else financially even if I could.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I couldn't care less how much money a guy has. It's a non-issue. As long as he's not a bum who never works and isn't responsible. That goes for everyone though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, it depends. If I really really love that guy, then yah. But that doesn't mean that I don't expect him to find a job. I don't want to be the only source of income in the house while that guy just slacks off on the couch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest PurpleHaze1

This is a big ass pole!!!!!!!! Hahaha holy shit.... Anyways I would choose anyone who I really like regardless if they are wealthy or not.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ThereIsHope

I put a tall rich guy.

....................hey, a girl can dream can't she??? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest PurpleHaze1

I put a tall rich guy.

....................hey, a girl can dream can't she??? :rolleyes:

Absolutely not! Its against the law.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ThereIsHope
QUOTE(ThereIsHope @ Aug 29 2006, 09:30 PM)

I put a tall rich guy.

....................hey, a girl can dream can't she???

Absolutely not! Its against the law.

Aw shoot. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest PurpleHaze1

im not gay so if i were to date a guy he would have to be rich!!

Pookie are you saying you would date a man for money....... Thats like that espisode of The Simpsons where Marge's old high school prom says he would give her how ever much money to spend the weekend with him haha. Sorry thats just what it triggered in my mind.

I chose the first one :shifty2: does that make me a bad person?

I must say my respect for you has gone out the window :( Haha jk :D ... Nah alot of people would choose that one.... A rich guy, but then again im sure your oppinion would change if you liked a guy alot and he wasnt rich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I must say my respect for you has gone out the window :( Haha jk :D ... Nah alot of people would choose that one.... A rich guy, but then again im sure your oppinion would change if you liked a guy alot and he wasnt rich.

haha exactly. I would date any guy, rich or poor. It's getting along with the person that counts most eh?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest PurpleHaze1

My T-shirt message:

Love the poor guys while you're young

but marry a rich one before you get old

;)

Haha nice... I like that. However (for me it would be a girl) if she made just average money but was amazing and so nice, I would take her over a Rich girl but a bitch any day of the year.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My T-shirt message:

Love the poor guys while you're young

but marry a rich one before you get old

;)

Haha nice...

Nah, just my inner cynic popping out again ... it's been happening a lot lately.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me and my fiance' are dead broke. I could very well go find someone who makes better money I guess, but I love my fiance'. Money doesn't make me love someone more. If I did get with someone rich, it'd be for the money, not for the love. But I prefer the love. I'm pretty broke right now, and have been for awhile, I think I can stick it out until I find a good job. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Personalized Advice Quiz - All of Acne.org in just a few minutes


×