Jump to content
Acne.org
Search In
Find results that contain...
Find results in...
  • entries
    7
  • comments
    3
  • views
    6655

Entries in this blog

 

AHHH DRY SKINN SUCKS MONKEY BUTTS.

Ok so im still using acne medication 5 and adapelene gel .1% and its working great! i only have a few whiteheads, and the only reason ill breakout is around my time of the month ( -_-) or if i eat sweets or dairy which are my fave foods but oh well (: anyways 2 weeks ago i was out int he sun, and i was covering my face, but apparnetly not my cheeks and around my mouth -_- So i put on my gel and it peeled the next day, and i rubbed it off the next day cuz i had to go to a movie.. then i left

cutie123

cutie123

07/28/10

 

Help me :(

k. So I had a pimple between my eyebrows (flesh colored) and it had been there for like 2 weeks! So I just started squeezing it -bad idea.- it went all red! and it got bigger then I went to softball (thank god i have glasses to cover it) and when i came back i squeezed more and tore off some skin it oozed clear stuff for like 2 hours! So i just put on some triple antibiotic ointment and went to sleep. when I woke up it was all yellow! with red inflamed sides.. ik that means infected so i putt

cutie123

cutie123

07/01/10

Last Reply:
07/01/10

 

Updatee..

Okay! adapelene and acne medication 5 is actually kinda helping! But only kinda. I have acne scabs, and this treatment is making them heal alot faster.also, if i pop a pimple, its scabed the next day, and ready tto fall of within a day or two (if i dont pick). the only thing im worried about is i have a cluster of small whiteheads on the top left side of my forehead! and i have no idea why! maybe its because thats the side i lay my face on my pillow when sleeping?! Idk. I also have a couple

cutie123

cutie123

06/22/10

 

Summer 2010, off to a bad start?

Okay my acne scabs, have pretty much almost all cleared up. I went to the doctors, and he prescribed me to: acne medication 5 during the day, and adapelene gel .1%.. At first it was GREAT! It dryed up my piimple scabs sooo fast! now.. not sogreat, im gettin side affects dry, flaking skin (HURTS LIKE SH*T.).. and also, small little whiteheads all over my forehead, nd cheeks! you cant really see them.. but when i wash my face its so horrible, i jsut want them out! I dont know which is ca

cutie123

cutie123

06/19/10

 

I'm so sick of acne :(

Ugh. I hate it! Last year, my face was CLEAR! I don't know what the he'll happened. I cry all the time. I'm always worried someone will make fun of me. I recently broke out reaaallly bad. I've stayed home about 20 days from school this year all becu of my acne! I've had to quit pop candy chips unless I want a facefull of acne! I've cancelled many sleepovers because of it too! I just want a flawless face like everyone at my school! I'm so happy it's almost summer. I plan on staying home and tryin

cutie123

cutie123

06/07/10

Last Reply:
06/07/10

 

Stoped using proactiv. :(

Okay so a few weeks ago, I got proactiv froma friend. I used it, then it got low so i just stopped using it. Now, 1-2 weeks later- I woke up, took a shower, and when i came out, BAM, a million tiny little skin colored bumps on my forehead. Idk how this happened. im gunna go see my friend tomorrow, and i dont want my face lookiing like this i need help. Ugh how cud this happen (((((( UGH.

cutie123

cutie123

04/08/10

 

Description of my skin

OKay so I would say that me face is... mild? But when I pick them at it it is horrible! Now I get Mostly white heads on my forehead, and maybe every 2 weeks an inflamed one. On my cheeks, I rarely get white heads, same as my nose upper lip, and chin. Now right now, I have about 3 whitheads (that i just picked at <BAD IDEA>) on my forehead, a scab (use to be a white head) on my cheek, and somthing under my nose, like a pimple, but its kinda small, and is VERY tender. I have no idea what it

cutie123

cutie123

02/21/10

  • Personalized Advice Quiz - All of Acne.org in just a few minutes

×