Jump to content

AcneWonderland

Member Since 11 Feb 2012
Offline Last Active Yesterday, 06:46 PM

#3448580 There's No Cure For Some People

Posted by AcneWonderland on 23 August 2014 - 08:10 AM

u should visit god and pray to dermatologist p=




#3447936 How ya feelin' about your acne today?

Posted by AcneWonderland on 19 August 2014 - 10:00 AM

morpheus_zpsc1b71ae2.jpg




#3447401 you know its bad when..

Posted by AcneWonderland on 15 August 2014 - 08:35 AM

lol when you try to  log into ur pc but you type "omega 3" instead of your password? 




#3447038 Guys With Acne Can Be Very Sexy!

Posted by AcneWonderland on 13 August 2014 - 06:11 AM

i dont wanna be fuking loved or accepted! i just wanna be the best looking person ever
 
or at least very good looking? can i have at least that?? oh godd please so much!! ><



#3446641 you know its bad when..

Posted by AcneWonderland on 11 August 2014 - 07:08 AM

when u look at the meth face pics nd think they r not that bad looking? :/




#3445818 It Could Be Worse. Stay Positive.

Posted by AcneWonderland on 06 August 2014 - 09:20 AM

Acne doesn't prevent you from achieving anything. 

 

what if i wanna achieve perfect clear skin?

 

n u gotta be not from this world if u can say that. acne wastes massive ammount of your appereance, time n actually can destroy ur youth nd even whole life for some. ur talking like a lunatic tbh :T




#3445199 Face Masks?

Posted by AcneWonderland on 03 August 2014 - 04:00 PM

i think any mask thats natural is ok to do like whenever u feel like it? unless there are some special ingredients besides mud




#3444151 Acne Not A Puzzle Anymore.

Posted by AcneWonderland on 29 July 2014 - 05:20 AM

is it ok to donate ur crappy acne blood to other ppl tho? :/

 

im totally doing this!!




#3442709 I Burned My Forehead Pimples Using White Distilled Vinegar

Posted by AcneWonderland on 21 July 2014 - 11:44 PM

giphy.gif




#3442377 Nicest Thing That Someone Has Said About Your Acne

Posted by AcneWonderland on 19 July 2014 - 11:34 PM

if they say nothing its really supernice of them




#3441173 Please Read! Acne Cure!

Posted by AcneWonderland on 13 July 2014 - 03:21 PM

200_s.gif

 

pFPyb.gif

 

tumblr_lf21jgk2Iw1qa7sud.gif




#3441035 Water Fast For Scars And Acne

Posted by AcneWonderland on 12 July 2014 - 05:57 PM

yea this is so weird, ppl just allways run away, no evidence whatsoever...

 

if ill ever fast ill post all the pics with all the problems.

my main probs are scared pores, redmarks and 1 scar (but im not sure by now if it didnt apeared there from the beginning like a part of a face tbh ~_~ so yea not much scars here but pretty bad texture anyway)

 

just answer my questions someone, i might do this..

also improtant: what happens to face fat/volum/plumness?? colagen, elasticity, subcutaneous fat?? do u loose those or actually improve or what??

 

answerrrr soonerr plss




#3439576 Water Fast For Scars And Acne

Posted by AcneWonderland on 05 July 2014 - 06:04 PM

ok so where are the pics?

 

also dont forget to make sure its good lightning, preferably some shining from side so u can see how smooth is area and close ups pls




#3439027 Does The Regimen Get Rid Of Hyper Pigmentation?

Posted by AcneWonderland on 02 July 2014 - 11:01 AM

aha helped a bit but not much for me




#3439018 Feeling Like A Million Bucks! I Know It Will Work This Time :d

Posted by AcneWonderland on 02 July 2014 - 10:03 AM

#%$& it, I'm gonna look for a new derm tomorrow. I can't even sleep from being so depressed. He even dared say ill grow out of it last time I saw him... I'm almost 25.

waahhh i just cant stand this the most, everyone said this to me like 10 yrs ago and some dare to say this again. i wanna punch those ppl so badly. even my dad. but hes out of all senses when speaks like that. also useless cheering up like: its gonna be okk and whatnot, i dont care that u have a good heart or some shit but dont be stupid pls? n i just cant belive such thing could be said from derm himself. means he doesnt know shit and 100% has no cure. get away asap

 

have u tried those allergy/intolerance tests or other way determined what u cant eat?