Jump to content

Photo

Products in Holland

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
67 replies to this topic

#61 Addictedtoacid

Addictedtoacid

New Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 17 August 2011 - 02:15 AM

Heeft iemand trouwens nog tips voor shampoo? Ik krijg van de meeste shampoos namelijk puistjes bij mn haargrens/nek. Ik heb vet haar (duh) en de meeste shampoos geven zo´n glanslaagje over je haar, maar ik heb het idee dat mijn (hoofd)huid daar dus niet zo blij van wordt. Ik probeer mn haar niet te vaak te wassen, want ik weet dat het daar ook vet van wordt.

#62 Weelassie1984

Weelassie1984

Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Achievements

Posted 20 August 2011 - 05:47 AM

Ik gebruik nu Yes to tomatoes shampoo, die is wel fijn.

#63 Sluijs

Sluijs

New Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 22 January 2012 - 08:32 AM

Beste landgenoten,

Ik heb 3 dagen geleden voor het eerste Dan's producten gekocht, een aardig pakketje: 2x large kit van 16 oz. + AHA creme. Ik dacht laat ik het maar gelijk goed doen en maar 1x een hele boel verzendkosten betalen. Nu word er "international flate rate box (1-2weeks)" gebruikt voor verzending. Is er enige kans op dat het eerder aankomt?

Alvast bedankt!

Btw, hoe is jullie process met Dan's regime? Ik hoop dat de producten bij mij gaan werken, word die acne langzamerhand wel zat. Wat mij ook opvalt is dat ik sowieso in de wintermaanden meer last heb van acne. Ik heb een tijdje bij een huidtherapeut gelopen, werd door de verzekering vergoed, maar ik ben nog nooit echt acne vrij geweest en sinds een tijdje de ergste brake-out in mijn leven gehad, bah!

Anyway, fijn dat er ook nederlanders op dit forum zitten!

Groetjes!

#64 thrillpink

thrillpink

Member

• Veteran Members
  • Posts & Likes
    Gallery Images: 5
About Me

Posted 22 January 2012 - 11:24 AM

Heee wat grappig, een nederlands topic :P

@ Sluijs: Ik heb ook een tijd dan's regimen gedaan en het werkt echt super goed! Het kost wel wat tijd elke ochtend en avond en de eerste maand zag mijn huid er vreselijk uit, maar daarna werd het alleen maar beter. Succes ermee!

#65 Sluijs

Sluijs

New Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 22 January 2012 - 12:31 PM

Oke, kan ik hieruit aannemen dat je er mee bent gestopt? En werd je acne erger in de eerste maand of.. hoe moet ik dat zien?

#66 thrillpink

thrillpink

Member

• Veteran Members
  • Posts & Likes
    Gallery Images: 5
About Me

Posted 22 January 2012 - 01:24 PM

Ja, ik neem nu roaccutane. En mijn acne werd niet erger, maar mijn huid was heel erg droog en rood en aan het vervellen. Je huid moet echt wennen aan benzoyl peroxide.

#67 Sluijs

Sluijs

New Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 23 January 2012 - 10:13 AM

Oke! Ja persoonlijk hoop ik dat ik nooit aan de Roaccutane hoef. Ik hoop in ieder geval dat het gaat werken bij je en dat de bijwerkingen beperkt blijven!
Ik zal elke week mijn status updaten over hoe de regime mij bevalt ;)

#68 proudmama82

proudmama82

New Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 26 February 2012 - 09:33 AM

hallo,

ik ben ook uit Nederland, zou leuk zijn als dit topic wat actiever zou worden :-)
Ik wil misschien dan's BP gaan proberen, maar ga misschien morgen eerst even naar de apotheek hier bellen of zij 2,5 procent kunnen maken (omdat er alleen 5 en 10 zo te verkijgen is)

Ook ben ik aan het twijfelen of ik MD formulations gaan proberen..(maar mijn huid is niet super erg, het zijn vooral hele kleine mini bultjes die je alleen goed kunt zien met een enorme grote felle lamp erop..en soms een wat groter bultje/puistje...wil gewoon een egalere huid..en niet altijd maar denken: zien mensen mijn pukkeltjes?zien ze hoe lelijk mijn huid is? en iedere avond en ochtend en weer tegenaan kijken etc..