Hej ! Jeg er en 20årig gut fra DK.. jeg har acne . Mest på ryggen, og en smulle i ansigtet..
jeg har prøvet RIGTIG mange produkter..
Disse:
-
ACO - (hele svineriet) 
.. Dette virkede ikke på mig
-
Basiron .. Virkede godt mod mine bumser, men det er meget lang tid siden, så jeg bestilte en 10% i god tro. Og jeg brugte ikke fugtighedscreme.. SÅ den fuckede det self helt op..
-
Tetracyklin(piller) - Virkede super godt ! Og jeg blev fri fra min acne.. Men man må kun tage pillerne i 2-3 måneder af gangen, såe..

.. og da jeg stoppede med dem, kom det igen..
-
Lloreal .. Kan ikke helt huske hvilke ting, men de virkede ikke på mig..
-
Silicol skin .. Sys egentlig det virker okay, og det er har ret så gode anbefalinger.. Jeg måtte dog stoppe da jeg vil prøve min egen regimen

-
REN-HUD - tabletter .. Har taget dem i 1 år, og har ikke tænkt mig at stoppe med det.. De indeholder krom og ølgær og sådan noget.. De hjælper lidt sys jeg.
-
MATAS - fugtighedslotion.. Kan ikke finde ud af om den er god, men tør simpelthen bare ikke bruge den på min acne, da den virker så fed og tyk, og er ret sikker på den vil stoppe porerne..
- Tea Tree Oil .. Virkede ikke rigtig for mig..
-
"Anne Lind - CASSIS- lotion mod acne" - Har ikke så god en følelse af den. ved ikke hvorfor.. Og så er det virkelig så tyndt som mælk, så den er ik så god..
-
Annemarie Børlind - Purifying mask .. Den virkede til at være okay, men ikke nget vildt.. og så var det hulens dyrt..
Jeg mangler MANGE endnu, men kan ikke helt huske dem.. men er der nogen der sidder med et produkt i er i tvivl om, kan det meget vel være at jeg har prøvet det..Well..
Jeg er lige startet med min selv-lavede regimen..
Den lyder således:Morgen : - Benzoyl Peroxide 2,5 (Dan's treatment)
- Nova Tea tree Oil Lotion(moisturizer) + 4 dråber af Dan's jojoba oil
- Zinc + selen tilskud
- Kæmpenatlysolie
- Silica Xtra (Berthelsen)
Evening : - Benzoyl Peroxide 2,5 (Dan's treatment)
- Nova Tea tree Oil Lotion + 6 dråber af Dan's jojoba oil
- 2 eller 3 stk "REN HUD" tabletter
I kan jo evt følge min personlige BLOG, .. den hedder "My self-created regimen, Updating every 3rd day - Drop by" -
(Som skrevet, opdaterer jeg hver 3. dag..)Lidt om de produkter jeg bruger i mit regimen..Benzoyl Peroxide 2,5 (Dan's treatment): Jeg brugte som sagt tidligere engang Basiron 10%, og det virkede godt, men da jeg ikke brugte fugtighedscreme dengang, tror jeg pokker hvorfor det lige pludselig ikke gik godt mere

Så jeg glæder mig til dette gensyn med det, nu hvor jeg kender lidt mere til det hele..
Nova Tea tree Oil Lotion : Jeg har faktisk brugt den i 2-3 måneder.. Den indeholder Tea Tree Oil, med a-vitamin og e-vitamin..
Men skal jeg være ærlig ved jeg ikke om den får mig til at få bumser, eller om den er god.. Eller om den tilstopper porer eller ikke gør.. Såe, tænker faktisk på at skifte den ud.. Er også træt af at hele huset skal stinke pebermynthe-agtigt hver gang man har brugt den

hehe.
Derfor tænker jeg faktisk på at købe en der virker til at være god.. Den hedder Eucerin - PH5 lotion.. I kan se den her..
http://www.med24.dk/product_info.php?produ...amp;language=DKOg den er tilmed PISSE billig.. Så imorgen køber jeg den, og vil prøve den.. Følg min blog , og I kan høre om den..
Jojoba-olie: .. Har hørt så meget godt om den, og jeg har nu prøvet kræfter med den i 3 dage, Og jeg sys virkelig at min ansigt har fået en flottere glød af den, og mere ens toning, i udseendet.. Men da jeg kun er på 3. dag, er det svært at sige..
Mine tilskud: Jeg ved egentlig ikke om jeg har brug for dem, Men da min acne har været LANGT værre for fx et halvt år siden, tør jeg ikke at stoppe med at tage dem..
Det var alt fra mig i denne omgang

Er der nogen der har prøvet kræfter med den
EUCERIN PH5 LOTION som jeg har linket til ?