Jump to content

Users from Denmark

• Please log in to reply
429 replies to this topic

#421 Miho

Miho

New Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 11 January 2009 - 04:37 AM

DKboy: kunne ikke lige finde dit indlæg at quote, men ift. AHA kan du selvfølgelig købe Dans, men ellers kan du prøve Mellisa's AHA-creme. Ca. 140-150 kr koster den - men du må så leve med, at lugter lidt "piget", ikke parfumeret, men sådan lidt af bær. wink.gif Den har normaliseret min t-zone og holder bestanden af hudorme nede, men kan godt være lidt hård ved huden hvis du også bruger BP. Jeg putter altid fugtighedscreme på ovenpå AHA'en.

Dans fugtighedscreme er fin, synes jeg, og ellers er jeg også glad for Laveras Basis Sensitiv:

Posted Image

#422 Anabel89

Anabel89

New Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 19 January 2009 - 04:34 PM

Hejsa

Nu har jeg læst med her på siden i et stykke tid, og langt om længe har jeg fået taget mig sammen til at oprette en profil.

Jeg syntes det kan være lidt svært af finde hoved og hale i junglen af produkter til behandling af uren hud og bumser.

Det kunne være interessant hvis der kom lidt flere indput på siden www.bedst-mod-bumser.dk en ny?? side der forsøger at samle anmeldelser af forskellige produkter.

#423 bufas

bufas

Member

• Veteran Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 02 March 2009 - 04:59 PM

Jeg bestilte mit starterkit + j. olien d. 19 februar, og den er altså ikke kommet endnu. Jeg valgte first class (1-3 ugers forsendelse) men de fleste her siger de har fået den efter 7 dage, eller slet ikke. Så skal jeg regne med at den ikke kommer?

#424 tjatjatja

tjatjatja

Junior Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 19 April 2009 - 02:43 PM

Hej ! Jeg er en 20årig gut fra DK.. jeg har acne . Mest på ryggen, og en smulle i ansigtet..

jeg har prøvet RIGTIG mange produkter..

Disse:

- ACO - (hele svineriet) tongue.gif .. Dette virkede ikke på mig

- Basiron .. Virkede godt mod mine bumser, men det er meget lang tid siden, så jeg bestilte en 10% i god tro. Og jeg brugte ikke fugtighedscreme.. SÅ den fuckede det self helt op..

- Tetracyklin(piller) - Virkede super godt ! Og jeg blev fri fra min acne.. Men man må kun tage pillerne i 2-3 måneder af gangen, såe.. sad.gif.. og da jeg stoppede med dem, kom det igen..

- Lloreal .. Kan ikke helt huske hvilke ting, men de virkede ikke på mig..

- Silicol skin .. Sys egentlig det virker okay, og det er har ret så gode anbefalinger.. Jeg måtte dog stoppe da jeg vil prøve min egen regimen smile.gif

- REN-HUD - tabletter .. Har taget dem i 1 år, og har ikke tænkt mig at stoppe med det.. De indeholder krom og ølgær og sådan noget.. De hjælper lidt sys jeg.

- MATAS - fugtighedslotion.. Kan ikke finde ud af om den er god, men tør simpelthen bare ikke bruge den på min acne, da den virker så fed og tyk, og er ret sikker på den vil stoppe porerne..

- Tea Tree Oil .. Virkede ikke rigtig for mig..

- "Anne Lind - CASSIS- lotion mod acne" - Har ikke så god en følelse af den. ved ikke hvorfor.. Og så er det virkelig så tyndt som mælk, så den er ik så god..

- Annemarie Børlind - Purifying mask .. Den virkede til at være okay, men ikke nget vildt.. og så var det hulens dyrt..

Jeg mangler MANGE endnu, men kan ikke helt huske dem.. men er der nogen der sidder med et produkt i er i tvivl om, kan det meget vel være at jeg har prøvet det..

Well..
Jeg er lige startet med min selv-lavede regimen..

Den lyder således:

Morgen :

- Benzoyl Peroxide 2,5 (Dan's treatment)
- Nova Tea tree Oil Lotion(moisturizer) + 4 dråber af Dan's jojoba oil
- Zinc + selen tilskud
- Kæmpenatlysolie
- Silica Xtra (Berthelsen)

Evening :

- Benzoyl Peroxide 2,5 (Dan's treatment)
- Nova Tea tree Oil Lotion + 6 dråber af Dan's jojoba oil
- 2 eller 3 stk "REN HUD" tabletter

I kan jo evt følge min personlige BLOG, .. den hedder "My self-created regimen, Updating every 3rd day - Drop by" -

(Som skrevet, opdaterer jeg hver 3. dag..)

Lidt om de produkter jeg bruger i mit regimen..

Benzoyl Peroxide 2,5 (Dan's treatment): Jeg brugte som sagt tidligere engang Basiron 10%, og det virkede godt, men da jeg ikke brugte fugtighedscreme dengang, tror jeg pokker hvorfor det lige pludselig ikke gik godt mere wink.gif Så jeg glæder mig til dette gensyn med det, nu hvor jeg kender lidt mere til det hele.. smile.gif

Nova Tea tree Oil Lotion : Jeg har faktisk brugt den i 2-3 måneder.. Den indeholder Tea Tree Oil, med a-vitamin og e-vitamin..
Men skal jeg være ærlig ved jeg ikke om den får mig til at få bumser, eller om den er god.. Eller om den tilstopper porer eller ikke gør.. Såe, tænker faktisk på at skifte den ud.. Er også træt af at hele huset skal stinke pebermynthe-agtigt hver gang man har brugt den tongue.gif hehe.

Derfor tænker jeg faktisk på at købe en der virker til at være god.. Den hedder Eucerin - PH5 lotion.. I kan se den her..
http://www.med24.dk/product_info.php?produ...amp;language=DK
Og den er tilmed PISSE billig.. Så imorgen køber jeg den, og vil prøve den.. Følg min blog , og I kan høre om den.. smile.gif

Jojoba-olie: .. Har hørt så meget godt om den, og jeg har nu prøvet kræfter med den i 3 dage, Og jeg sys virkelig at min ansigt har fået en flottere glød af den, og mere ens toning, i udseendet.. Men da jeg kun er på 3. dag, er det svært at sige..

Mine tilskud: Jeg ved egentlig ikke om jeg har brug for dem, Men da min acne har været LANGT værre for fx et halvt år siden, tør jeg ikke at stoppe med at tage dem.. eusa_think.gif

Det var alt fra mig i denne omgang wink.gif

Er der nogen der har prøvet kræfter med den EUCERIN PH5 LOTION som jeg har linket til ?

#425 annizz85

annizz85

New Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 22 September 2009 - 06:07 AM

Hej
Jag har några funderingar om regimen och hoppas ni kan hjälpa mig smile.gif
hoppas det går bra om jag skriver på svenska..
i alla fall, jag undrar hur länge man ska använda BP.
Sen undrar jag vad ni använder för ansikts rengöring och ansikts creme..
Såg att någon skrev om Eucerin, är det bra?
Sen funderar på jag på att använda en AHA creme men vill inte beställa från USA då det blir för dyrt.
Har hittat en från Mene&Moy och en annan från MDFormulations men vet inte om nån av dom funkar..
En sista fråga, finns det en online shop ungefär som Drugstore fast i Europa?

Mvh Anna

#426 celle

celle

New Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 17 November 2009 - 05:48 AM

Hej jeg sidder og overvejer at bestille et "Regimen" kit, men inden jeg hopper ud i det ville jeg lige høre om der er nogen der kan dele deres erfaring med de forskellige slags forsendelser! Er det fint nok at bruge den billige der koster $20 ? Jeg kan godt ofre de extra $20 oveni for UPS hvis det er nødvendigt, jeg synes bare det er vanvittigt dyrt!

#427 QuirkyBird

QuirkyBird

New Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 18 December 2009 - 08:13 AM

QUOTE (celle @ Nov 17 2009, 12:48 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Hej jeg sidder og overvejer at bestille et "Regimen" kit, men inden jeg hopper ud i det ville jeg lige høre om der er nogen der kan dele deres erfaring med de forskellige slags forsendelser! Er det fint nok at bruge den billige der koster $20 ? Jeg kan godt ofre de extra $20 oveni for UPS hvis det er nødvendigt, jeg synes bare det er vanvittigt dyrt!

Hej Celle

Jeg har netop modtaget et brev fra PostDK om at jeg kan få min pakke udleveret når jeg har betalt told for den! Så det kan man altså godt risikere at skulle når man bestiller herfra ;-)

#428 bitchplease

bitchplease

Member

• Veteran Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 25 February 2010 - 04:01 AM

Hey Danes,

Are there any importation regulations in Denmark when it comes to products like Dan's BP? Do you guys have to pay a lot extra (customs etc) when importing it? It's illegal (of course it is!) to import BP from the US to Sweden, so I have to get Panoxyl 2.5% from the UK (it's legal to import BP from most European countries). But I tried Dan's BP once and it's just so much better! I hate the other one now. I was considering getting a post box in Denmark, buy BP from Dan and have it sent to that box, then just take it with me back to Sweden. But then I realized renting a post box is probably really expensive. Does anyone know?

If, however, any one you is placing an order from Dan soon an can fit a bottle or two of BP in the package, and is willing to either send it to me in Sweden once it has arrived in Denmark (yeah that would be legal, and I'd pay you through paypal or whatever) OR possibly name a place where I can come pick it up. Just hide it somewhere and I'll go get it no problem. smile.gif Or we'll hook up and I'll buy you a beer.

I know this sounds crazy but I'm willing to go far to get that BP. So if anyone's ordering soon and is willing to get some BP for me too, let me know. Thanks people.

#429 AKL

AKL

Senior Member

• Moderators
  • Posts & Likes
About Me

Posted 25 February 2010 - 08:13 PM

QUOTE (dirtbomb @ Feb 25 2010, 11:01 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Hey Danes,

Are there any importation regulations in Denmark when it comes to products like Dan's BP? Do you guys have to pay a lot extra (customs etc) when importing it? It's illegal (of course it is!) to import BP from the US to Sweden, so I have to get Panoxyl 2.5% from the UK (it's legal to import BP from most European countries). But I tried Dan's BP once and it's just so much better! I hate the other one now. I was considering getting a post box in Denmark, buy BP from Dan and have it sent to that box, then just take it with me back to Sweden. But then I realized renting a post box is probably really expensive. Does anyone know?

If, however, any one you is placing an order from Dan soon an can fit a bottle or two of BP in the package, and is willing to either send it to me in Sweden once it has arrived in Denmark (yeah that would be legal, and I'd pay you through paypal or whatever) OR possibly name a place where I can come pick it up. Just hide it somewhere and I'll go get it no problem. smile.gif Or we'll hook up and I'll buy you a beer.

I know this sounds crazy but I'm willing to go far to get that BP. So if anyone's ordering soon and is willing to get some BP for me too, let me know. Thanks people.

Hey dirtbomb! If you can't find a Danish neighbour to help you out, I'd be happy to do so. I never ordered BP (I don't even use it), but it should be no problem to get it to The Netherlands and then send it to Sweden. That would set you back an additional 10-13 Euros for shipping a package up to 2 kilo (€ 9,62 = uninsured, € 13,10 = insured and track&trace). About Dutch Customs: if they intercept the package it will cost 19% extra (VAT). The value of the package (including shipping & handling) must not exceed € 150,00, otherwise import taxes will be applied too. Nine times out of ten the packages I got from overseas were not intercepted, but you can never be sure. Anyway, if you think it's worth the money and can't find anyone to help you out, just let me know (send a PM). I'd be glad to order some BP for you. Forget about the beer, in my case that would cost you another 50 Euros wink.gif

#430 HildeM

HildeM

Junior Member

• Members
  • Posts & Likes
About Me

Posted 03 August 2010 - 01:17 AM

Heihei. Ikke dansk, men norsk og ny på forumet. smile.gif Tittet i denne seksjonen for å finne ut om andre skandinavere, og kanskje nordmenn brukte acne.org regimen og hva slags andre produkter som er bra. Jeg har aldri prøvd basiron, men har en tube persa-gel 10%BP jeg ikke har brukt ennå.

ETA: Norges grense er på 200 NOK som nå ligger på omtrent 32 dollar. Den er lei.

Edited by HildeM, 03 August 2010 - 01:19 AM.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Jump to... Go to top
Hello, Guest.
It looks like you didn't set up an avatar.
Do you want to set up an avatar now?
Let's do it!
refresh page when finished
     Remind me in a few days