Jump to content

1

Rocketman27's Blog



Day 120 Accutane

Posted by Rocketman27, 18 June 2014 · 86 views

Hey everyone I'm back once again for another update...
 
Lately I've been waking up and really just been worried about normal things in life instead of my breakouts or oily skin. I can feel my once old self slowly returning. I feel great knowing that I have absolutely no type of acne whatsoever. I can honestly say I am 90 % clear.. the 10 % is just a...


Day 115-116

Posted by Rocketman27, 13 June 2014 · 81 views

Whats up everyone, like i said everything is going pretty well. My doc told me to stay for one more month (equaling 5 total) but I leave for vacation very soon in about a week so Im cutting it short one month. My face is pretty damn clear but this damn huge cyst in my ear is back not as bad but still hurt like hell. I might have to pop it late on but till...


Day 101-102 Hit The Hunna Mark Ay!

Posted by Rocketman27, 27 May 2014 · 112 views

Well what can I say... I really needed this weekend, it showed me I can be my old self again. In the hot sun of Key Largo, FL, home to the biggest party during Memorial Day weekend, there was a man with 80 % of his face cleared up along with his trusty tools named confidence and swagger, pouring right out of him. Now we all know we hate seeing ourselves i...


Day 95 (Week 12 Or 13)

Posted by Rocketman27, 20 May 2014 · 110 views

Life is starting to really open up its door to me in the best possible way... My face although I am not completely 100% clear is getting so much better I would say 75% of it is clear if not a bit more. Man has accutane been a fucking journey but I have learned to appreciate the small things in life that some people take for granted like clear skin or the...


Day 78

Posted by Rocketman27, 05 May 2014 · 162 views

Hello all, my face looks alot better like so much better i am 75% clear and on track. As for the huge cyst on my right ear lobe.... it has gone away after my derm stuck a needle and popped the sucker. After a couple of days its gone completely. I have started going out alot more with friends having a few drinks everything seems to be finally getting alot...


Day 72 I Think Lol

Posted by Rocketman27, 29 April 2014 · 119 views

WOW!! Time has flown these past couple of days, anyways Ive been on 100 mgs for about two weeks now and my skin looks so much fucking better. Its incredible how adding just 20 mgs helps. My left part of the face is basically clear however my right looks so much better than it used to be. I will be post pics soon, I love the fact that Ive come this far and...


Day 59 (Derm Visit)

Posted by Rocketman27, 16 April 2014 · 85 views

So I just got back from my derm which went fantastic, my doc and nurse looked at me with awe when they saw my face which brought a huge smile to my face. Anyways everything went well she dosed me up to 100 mgs which is perfect!! I wanna see how month 3 goes as everyone usually says thats when the most improvement starts so HIGH HOPES!!!!!!
 
Everythi...


Day 54

Posted by Rocketman27, 09 April 2014 · 81 views

So...... its almost day 60 meaning I might get bumped up to 100 mgs which I am mentally preparing myself for hahaha. Anyways everything is all good, face feels so much more smoother and softer like that of a babys butt lol. Acnewise everything at this point is just healing up I haven't gotten any new actives besides a tiny one which isn't even worth menti...


Day 48 I Think.. Lol

Posted by Rocketman27, 03 April 2014 · 106 views

Hello all, I think I'm in day 48 or 49 im not sure, oh well lol currently on a nice tip with mary haha, Anyways, WOW has my face started to clear up, its such a good feeling seeing progress. Accutane hasn't really been a bad experience like it sucks in the beginning stages cause you're so desperate to see progress but hold your head up for a bit and you'r...


Day 45

Posted by Rocketman27, 30 March 2014 · 87 views

Hey guys Im back at it again here, super bummed I didnt get to experience ultra since I live in Mia & all because i cant get any sun and am pretty scared to take a molly while on this drug so I'd rather pass and wait till next year.....
 
Acnewise everything is still healing up just very slow..... but i see extreme results already, I feel my conf...






Recent Entries

Recent Comments

0 user(s) viewing

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Tags

    Categories

    Latest Visitors