![]() ![]() |
Apr 12 2008, 09:09 AM
|
|
|
Member Group: Members Joined: 21-January 07 From: Finlandia |
I'm trying to find a good moisteriser!
I would love LOVE to try the DKR one, but I don't own a credit card, so it looks like I can't use that. Anyone have any ideas for similar ones? I saw some products by Cetaphil but I'm not sure which to try. Also what BP products do you use? I have both Brevoxyl and Basiron, but I'm currently using Oxy-On-The-Spot 2.5%BP I bought from the UK. I don't use a cleanser yet. |
|
|
Sep 17 2008, 01:46 PM
|
|
|
New Member Group: Members Joined: 17-September 08 |
Oh, yes! I'm from Finland! I think I can write Finnish. It's much more easier
Elikkäs joo, itse aloitin vasta tämän hoito-ohjelman ja olen nyt ottanut käyttöön seuraavat tuotteet: puhdistusaineena Sebamedin puhdistusvaahto, seuraavaksi Brevoxyl ja kosteutukseen Humektan (siis sellainen ihan perusvoide, joka kuitenkin sopii akneiholle, tiedät varmaan). En sitten tiedä, ovatko nämä sopivia tuotteita ja miten tulevat toimimaan, kun tosiaan vasta aloitin tämän. Mutta mites sinulla on toiminut? Olet näköjään kuitenkin jo melko pitkään tällä palstalla pyörinyt. Olisi kiva kuulla jotain kokemuksia, onko toiminut jne. |
|
|
Sep 20 2008, 12:46 PM
|
|
![]() Member Group: Veteran Members Joined: 28-May 08 From: Finland |
I don't own a credit card either...
Regimen: Pelkkää vettä, Multitabs family multivitamiini, muutoin aika terveellinen ruokavalio, Brevoxyl (käytän sitä on-the-spot tapaisesti), teepuuöljy, Neribase kosteusvoide ja ACO:n "body deep cleansing shower gel". Mistä löysit Cetaphil tuotteita? Oletteko muuten löytäneet mitään hyvää tuotetta body acnen hoitoon? En ole itse löytänyt mitään muuta kuin tuon ACO:n.
------------
Would you love a monster Could you understand the beauty of the beast If I offered you my blood, would you encrypt it and make our souls into one Can you HEAR me Can you FEEL my heart aching |
|
|
Oct 23 2008, 02:13 AM
|
|
![]() Member Group: Veteran Members Joined: 4-March 08 From: Finland |
From Finland too!
Käytän myös tuota Sebamedin puhdistusvaahtoa, tosin purkki on nyt tyhjä enkä ole vaivaantunut käymään apteekissa ostamassa sitä kun ei ihan suoranaista tarvetta ole nyt. Kuten sigussa näkyy, Roaa söin tuossa 9kk ja näpyn näppyä ei ole ollut yläkropassa varmaan 7kk ja naamassakaan varmaan viiteen, neljään kuukauteen satunnaisia lukuunottamatta (yksi ehkä kuukaudessa, mutta roan ansiosta ne ehtivät kadota ennen kuin näkyvätkään kunnolla Humektania käytän myös päivittäin, ilman sitä olisin hukassa, toinen 400ml purkki menossa ja reseptillä viäl 1600ml (4x) (halvempaa sillä kun pyysin ihotautilääkäriltä). Nyt olen käyttänyt päivän ajan ACVtä, joten mitään sen toimivuudesta voi sanoa, muuta kuin, että todella pahan hajuista se oli eilen, tänään aamulla se ei enää pahemmin "tuoksahtanut", ei tarvitse koko kämppää tuulettaa, pitää pitää auki pulloa mahdollisimman vähän aikaa Cheers, Zech <3
------------
*Roaccutan - 30mg/0.49mg/kg/day *Started: 01/17/08 - Finished: 10/12/08 (270 days) Others: Antibiotic: Kefexin: 750mg, twice a day, 03/26/08 - 04/04/08 |
|
|
Nov 25 2008, 03:27 PM
|
|
|
New Member Group: Members Joined: 17-September 08 |
Itselläni on toiminut hyvin tuolla ihonhoidolla, minkä kirjoitin tuohon aikaisemmin. Ihoni on tällä hetkellä huomattavasti paremmassa kunnossa! Finnejä ei ole enää melkein ollenkaan. En tosin tiedä, mistä se johtuu. Olen nimittäin saman aikaan kokeillut niin monia erilaisia tuotteita, syönyt antibioottia ja ties mitä. Mutta nyt jokatapauksessa ihoni alkaa vihdoin olla normaali!
Nyt minulle kuitenkin on muodostunut toinen ongelma: kuinka pääsen eroon arvista? Varsinaisia kuoppamaisia arpia minulla ei ole paljon, mutta punaisia läiskiä on naama täynnä. Olen nyt muutaman viikon ajan käyttänyt BM Gel 28 -voidetta, mutta vielä en ole huomanut näkyviä tuloksia. ACV:tä yritin sitä ennen ja käytin sitä yli kuukauden, huomaamatta minkäänlaista parannusta. Haju vaan oli järkyttävä! Haluan päästä eroon näistä arvista, koska ilman finnejäkin ihoni näyttää ihan pitsalta, kun arvet pilaavat sen.. Vinkkejä arpien hoitoon? |
|
|
Dec 2 2008, 10:02 AM
|
|
![]() Member Group: Veteran Members Joined: 4-March 08 From: Finland |
Itsellä loppui tuo Sebamedin puhdistusvaahto ja olen ollut niin saamaton, etten ole apteekkiin päässyt ostamaan sitä lisää. Pitäisi varmaan. Nyt käytän vain humektania silloin tällöin, mutten aamuisin enää (illalla satunnaisesti), ja syön 15mg (välillä 30mg) sinkkiä ja 500 tai 1000mg C-vitamiinia. ajattelin lisätä tähän jonkin näköisen E-vitamiinivalmisteen, joko voiteen tai tabletin, jos nyt saisin itseäni niskasta kiinni ja valittua jotain.
Otsassa kun on nyt vähän enemmän nyt näitä näppyjä taas, pelkään että joudun ehkä parin kuukauden päästä takaisin roalle, jos tämä vielä pahenee. Muualla naamasta paranee joka päivä/viikko (punaisuus, ei mitään finnejä vaikka valitettavasti siltä pahasti näyttääkin). Arpiin voisit Lootus kokeilla jotakin kuorivaa voidetta tai ihan fyysisiä menetelmiä, mitä täälläkin on mainittu, kuten Baby brush method sekä tooth brush method. myös AHA tai vastaava voisi auttaa tasoittamaan ihoa jos siinä enemmän on kuollutta solukkoa. Itse käytän Baby brush methodia satunnaisesti, kerran viikossa ehkä saunan jälkeen tms.
------------
*Roaccutan - 30mg/0.49mg/kg/day *Started: 01/17/08 - Finished: 10/12/08 (270 days) Others: Antibiotic: Kefexin: 750mg, twice a day, 03/26/08 - 04/04/08 |
|
|
Dec 6 2008, 02:33 AM
|
|
Toivotaan kaikki ettet tarvitse Roaa enää koskaan Zech.
Ei tuo ACV minusta haise niin hirveälle. Jos sekoittaa siihen tarpeeksi paljon vettä, niin se on OK. Ite olen ruvennut juomaan lasillisen ACV:ta joka päivä ja sitten myös vihreää teetä aina silloin kun jaksan tiskata kattilan veden lämmitykseen. Mitä ACV tuotetta käytätte? Itse löysin vain yhden ainoan pullon ACV:ta tuossa lähikaupassa, joten ostin nyt Rajamäen ACV:ta. Oliskos mitään ideoita miten päästä eroon kasvojen epämääräisestä punoisuudesta? Finaccea kuulostaisi hyvältä, mutta ongelmana on tietysti saada se toimitettua tänne jäämaahan. Tulin tossa ajatelleeksi, että toimisiko ACV (topically applied) siihen ongelmaan? En tiedä oikein jos uskallan tehdä paljon mitään iholleni ulkoisesti, koska acne näyttää usein vain pahenevan eikä parantuvan.
------------
Would you love a monster Could you understand the beauty of the beast If I offered you my blood, would you encrypt it and make our souls into one Can you HEAR me Can you FEEL my heart aching |
|
|
Dec 6 2008, 06:16 AM
|
|
![]() PRS guitars' rocks!!!~ Group: Veteran Members Joined: 15-September 08 From: Philippines |
Wtf, I don't understand anything...anyways...mga ogag kayo..hindi ko kayo maintindihan...magenglish nga kayo...
|
|
|
Dec 6 2008, 12:22 PM
|
|
Wtf, I don't understand anything...anyways...mga ogag kayo..hindi ko kayo maintindihan...magenglish nga kayo... LOL! Surprised we don't speak Filipino in Finland? Or maybe you got lost reading the wrong thread... Well, fun to have you visiting this thread. Come again and we'll have some green tea ready for ya!
------------
|
|
![]() ![]() |
| Time is now: 8th January 2009 01:45 PM |